IceZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Kronor??Är Sinnoh i Sverige?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Förlåt då. Vad ska jag annars säga? Dollar eller? Säg vad ska man annars säga. Jag får väll säga kronor om jag vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Aa jag har klarat det xD Har 222034 kr på spelet.ehhh, lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 ehh. Nej (Tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 nog när du ska köpa calcium och såna mediciner,du får spara så du har råd( de kostar 9800 styck) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Dom där vitaminerna är bara till när man ska EV träna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 nog när du ska köpa calcium och såna mediciner,du får spara så du har råd( de kostar 9800 styck) Jag vet -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Dom där vitaminerna är bara till när man ska EV tränaJag har för mig att Pokémonen man ger dem till får happiness också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Dom gör det, bär ska också funka bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Vissa ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg