💬
Logga in
Fuska.se

Dekrim.net

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hallå e det någon som har dekrim som vill köpa en bra gubbe elle bil dåå kan ni adda mig på [email protected] eller om ni kan fusk till dekrim

Nivå 0 · Nykomling

det e dåligt tycker jag! var medlem där en gång men sedan slytade jag

Nivå 0 · Nykomling

Dekrim.net var kul men nu är det tråkigt!

Nivå 0 · Nykomling

borde detta inte vara i Köp/sälj forumet?

jag tycker Dekrim.net är skitkul

25 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Kan nån fixa en länk, är det som typ tradera och blocket?

700 inlägg

Det var så himla längesen jag var inne där.

Ska kolla vad som har blivit uppdaterat :D

Nivå 0 · Nykomling

Dekrim.net är ett RPG där man är en tjuv och tjuvar och sånt...

Bli medlem vet ja...men det är lite tråkigt.........

Nivå 0 · Nykomling
Här så kommer du till dekrim! ;)
Nivå 0 · Nykomling

dekrim va sådär men jag blev av med all min energi direkt :D

Nivå 0 · Nykomling

det e ganska kul fast det roligaste e att tjäna pängar och köpa saker fast jag dör alltid :(

26 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Dekrim är en buggad sida!!!! Jag hade 478000 och 4 gatukök, 3 smarthet och 1 i styrka. 11 i respekt och dog direkt när jag skulle misshandla!!! Han hade inte lejat Hitman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

det e dåligt!! det e så tråkigt att vänta så många timmar så fort man åker fast!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

jag dödade en í dag det va kul ska råna en villa nu och det é inte tråkit oc hur får man uppdrag? och pengar lätt utan attt åka fast så lätt?

Nivå 0 · Nykomling

det e väl tråkigt att vänta 24 timmar bara för att man ska sitta i fängelse i 6 dagar!!!!

Nivå 0 · Nykomling Bambi

LOL! att kalla dekrim ett rpg spel är larvigt.. Det är en textbaserad skitsida som utgår från slumpen..

Nivå 0 · Nykomling

LOL! att kalla dekrim ett rpg spel är larvigt.. Det är en textbaserad skitsida som utgår från slumpen..

helt riktigt!
25 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

för det fårsta e det ball det e inte shitt ok för det andra e det lätt att råna en riksbank utan att åka fast ok för det tredje var detta inte ett köp ok sälj forum

↗ till inlägget

Dekrim är en buggad sida!!!! Jag hade 478000 och 4 gatukök, 3 smarthet och 1 i styrka. 11 i respekt och dog direkt när jag skulle misshandla!!! Han hade inte lejat Hitman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man måste ha mkt mer än 11 i respekt..

26 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

dåligt jag känade 2 trilljoner om natten fast sen efter stormen så kännade jag bara 50 biljoner :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in