hallå e det någon som har dekrim som vill köpa en bra gubbe elle bil dåå kan ni adda mig på [email protected] eller om ni kan fusk till dekrim
Dekrim.net
det e dåligt tycker jag! var medlem där en gång men sedan slytade jag
Dekrim.net var kul men nu är det tråkigt!
borde detta inte vara i Köp/sälj forumet?
jag tycker Dekrim.net är skitkul
Kan nån fixa en länk, är det som typ tradera och blocket?
700 inlägg
Det var så himla längesen jag var inne där.
Ska kolla vad som har blivit uppdaterat :D
Dekrim.net är ett RPG där man är en tjuv och tjuvar och sånt...
Bli medlem vet ja...men det är lite tråkigt.........
dekrim va sådär men jag blev av med all min energi direkt :D
det e ganska kul fast det roligaste e att tjäna pängar och köpa saker fast jag dör alltid :(
Dekrim är en buggad sida!!!! Jag hade 478000 och 4 gatukök, 3 smarthet och 1 i styrka. 11 i respekt och dog direkt när jag skulle misshandla!!! Han hade inte lejat Hitman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det e dåligt!! det e så tråkigt att vänta så många timmar så fort man åker fast!!!!!!
jag dödade en í dag det va kul ska råna en villa nu och det é inte tråkit oc hur får man uppdrag? och pengar lätt utan attt åka fast så lätt?
det e väl tråkigt att vänta 24 timmar bara för att man ska sitta i fängelse i 6 dagar!!!!
LOL! att kalla dekrim ett rpg spel är larvigt.. Det är en textbaserad skitsida som utgår från slumpen..
helt riktigt!LOL! att kalla dekrim ett rpg spel är larvigt.. Det är en textbaserad skitsida som utgår från slumpen..
för det fårsta e det ball det e inte shitt ok för det andra e det lätt att råna en riksbank utan att åka fast ok för det tredje var detta inte ett köp ok sälj forum
↗ till inläggetDekrim är en buggad sida!!!! Jag hade 478000 och 4 gatukök, 3 smarthet och 1 i styrka. 11 i respekt och dog direkt när jag skulle misshandla!!! Han hade inte lejat Hitman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man måste ha mkt mer än 11 i respekt..
dåligt jag känade 2 trilljoner om natten fast sen efter stormen så kännade jag bara 50 biljoner :(