om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D
Visste Ni Att?
Döda Lance uppdraget kommer nog även om man inte sitter där inne, att sitta där är bara en extra grej för att kunna få pengar därifrån sen. Att döda Lance ingår i själva storyn..
så var det inte för mig :angry: jag var tvungen att sitta där=?
det visste jag itte...
asså orka hitta alla hidden packages :huh:
redan.... <_<om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D
det är skitenkelt med kartaasså orka hitta alla hidden packages :huh:
tror du ljuger :Pom ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D
visste jag inte heller!
vilket uppdrag menar du han som ringer dig och att du ska till den telefonen i bla bla??
Nej man behöver inte sitta där för att få uppdraget.så var det inte för mig :angry: jag var tvungen att sitta där=?
nää, han ljuger inte! det är sant. om du inte har gjort det så gör det!(om du har gjort det första vercetti uppdraget)(Xbox_suger @ 25/03-2004 18:35:19)om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D
tror du ljuger :P
just det... lite knepigt att komma på=)
men vet nån va man ska gö efter man dödat Lance och Sonny??? :huh:
svara i telefonen som ringer hela tiden=) man ska inte göra något mer efteråt=(
kan man tjäna mer pengar där om man tittar på strippa nr2?
du kan försöka få 100% dvs klara allt som står här undermen vet nån va man ska gö efter man dödat Lance och Sonny??? :huh:
- Alla uppdrag (även de som inte ingår i storyn och de hos företagen)
- Alla sidouppdrag (taxi, polis, RC-race, streetrace osv.)
- Äga alla hus och företag
- Råna alla 15 butiker som går att råna
- Ta alla 100 hidden packages
- Klara alla 35 rampages
- Klara alla 36 Unique Jumps