Jag undrar vad man ska göra med de...
Ska man använda de i subspace emissary*`???
Det står ju attack o grejer på de :P
Så man ska ha de till nått eller ???
Jag undrar vad man ska göra med de...
Ska man använda de i subspace emissary*`???
Det står ju attack o grejer på de :P
Så man ska ha de till nått eller ???
Klistra på dem på dina karaktärer
ok och det gör vad ??
asså vad för nytta !??!
Då blir karakrtärerna bättre på olika saker. Det finns tex bättre med vapen och attackerar bättre och många fler.
allt möjligt, göra mer damage, du restorerar mer % med mat, du kan simma längre utan att dö. du skadas mindre, din sköld håller längre
allt möjligt
Det står på varje klistermärke vad de gör
Men det är bara på adventure de blir bättre.
Ok :D tack
Men är skilnaderna stora om jag t.ex sätter på många darkness klistermärken på ganondorf med t.ex 26 + i attack märks det mycket då ??
Inte en aning. Men antagligen blir hans slag kraftfullare
yh :lol:
Tycker dom är skitstörande själv :P För komplicerat att hålla på med klistermärken ._.
Det finns nåt klistermärke som gör att skölden typ får +26 (inte säker på siffran) i resistance och det är tjockt najs när man möter sista bossen ;)
Hehe så det kan altså bli vissa tydliga förändringar.
Jag har 3 st ganondorf klistermärken där det står [Darkness] Attack +29 och sen en bild på Ganondorfs ansikte......... Det gör väll ganska stor skillnad eller :P ?? + en annan där det står [Leg] Attack +12 Det duger väll ? får inte plats med något mer ^^ :P
↗ till inläggetHehe så det kan altså bli vissa tydliga förändringar.
Jag har 3 st ganondorf klistermärken där det står [Darkness] Attack +29 och sen en bild på Ganondorfs ansikte......... Det gör väll ganska stor skillnad eller :P ?? + en annan där det står [Leg] Attack +12 Det duger väll ? får inte plats med något mer ^^ :P
Tror inte att du får någon extra effekt av att ha klistermärken som ger boost i något attribut. Tex om du har en [Arm] +9 och en [Arm] +6, så kommer endast den med +9 att verka på gubben. Däremot går det typ att ha en [Arm] +9 och en [Arm/Leg] + 12, för att få +21 i [Arm] och +12 i [Leg]. Något invecklat, men så är det ;)
Nej Nej inte alls inveklat jag har fattat nu för att jag märkte att det inte blev någon skillnad när jag hade 4 st av samma :P Men nu har jag fattat :D
Tack för hjälpen ^^
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in