kolla in dom här videorna jag skrattate ihjäl mig
http://www.youtube.com/watch?v=s-UZ6EETp8Y&NR=1
haha!! första filmen va bäst vid katten slår på bäbisen, bom bom bom bom som i tomt huvud xD å den sista... BUAHAHAHAHAHAH!!!!! GAHAHAHAHAHA!!!!
HAr sett den föra några tusen gånger, men det är roligt när katten svingar sig på stången :P
4an var den enda roliga...
↗ till inläggetJag kollade på din tråd, men sorry dom var inte så roliga precis.......http://www.youtube.com/user/ShadowSkaterOfLight dom bästa filmerna över hela youtube :P mina egna!
Jag gillade den första videon när katten snurrar i fläkten :P
detta är inte humoren's bästa sida=/,katter-.-.det börjar bli lite för gammalt?
Ljuden de la till på ettan gjorde så att den blev rolig, :)
↗ till inläggetNej det förstörde hela skiten <_<Ljuden de la till på ettan gjorde så att den blev rolig, :)
90% Av ljuden passade inte enns.
(desertpures @ 07/07-2008 13:57:03 detta är inte humoren's bästa sida=/,katter-.-.det börjar bli lite för gammalt?
näe, det är inte för gammalt varför svarar du äns när du inte har nåt vettigt att skriva?
↗ till inläggetJo, det är gammalt. Saker på internet föds och dör snabbare än någonsin. Sedan skall inte du påstå att desertpures inlägg är inte vettigt då han skrev det som förmodligen majoriteten tycker.detta är inte humoren's bästa sida=/,katter-.-.det börjar bli lite för gammalt?
näe, det är inte för gammalt varför svarar du äns när du inte har nåt vettigt att skriva?
PS. Värt att bumpa sin två månader gamla tråd...
(Gimcor @ Igår, 19:07:57 Jo, det är gammalt. Saker på internet föds och dör snabbare än någonsin. Sedan skall inte du påstå att desertpures inlägg är inte vettigt då han skrev det som förmodligen majoriteten tycker.
Det finns faktist dom som kanske tycker det är roligt och inte sett filmer
Yiazmat tyckte den första var rolig till exempel!
↗ till inläggetMen du förnekar inte faktumet att det finns de som inte gillar dessa filmer, exempelvis desertpures och Overkill. Jag menar inte att denna tråd ska tas bort eller liknande, men jag tycker att det är idiotiskt att skriva att någons inlägg är inte vettigt då det var i det här fallet ett värdeargument. Vissa tycker kattj*vlar är roliga och andra inte...(Gimcor @ Igår, 19:07:57 Jo, det är gammalt. Saker på internet föds och dör snabbare än någonsin. Sedan skall inte du påstå att desertpures inlägg är inte vettigt då han skrev det som förmodligen majoriteten tycker.
Det finns faktist dom som kanske tycker det är roligt och inte sett filmer
Yiazmat tyckte den första var rolig till exempel!
Ingen av filmerna var särsligt roliga. Katt-filmen hade varit värd att se på om inte dom där irreterande ljuden varit där.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in