↗ till inläggetFör första gången i fuska.nu's världshistoria så håller jag med dej.Jag har lajvat på lite mer specielt sätt. Rättare sagt med frukt och grönsaker. Mer info finns på www.deathgame.se , det är riktigt skoj om man är några i en stad. Jag skulle dock aldrig börja klä ut mig till någon manga-figur, strutta runt, slåss med skumgummisvärd och skrika massa formler för att få död på de andra. Det anser jag som sånt barn i förskolan gör och lämnar därför det till folk som är så gamla eller helt enkelt ligger på den nivån.
Några Som Lajvar?
sert219
Nivå 3 · Lärling
eeewwhh
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inläggetfuska.se's↗ till inläggetFör första gången i fuska.nu's världshistoria så håller jag med dej.Jag har lajvat på lite mer specielt sätt. Rättare sagt med frukt och grönsaker. Mer info finns på www.deathgame.se , det är riktigt skoj om man är några i en stad. Jag skulle dock aldrig börja klä ut mig till någon manga-figur, strutta runt, slåss med skumgummisvärd och skrika massa formler för att få död på de andra. Det anser jag som sånt barn i förskolan gör och lämnar därför det till folk som är så gamla eller helt enkelt ligger på den nivån.