Hur får jag bort detta?, jag stör mig >.<. det är när jag loggat in på min msn som hade 79 olästa email. sen gick jag in och tog bort dom, men dom är ändå kvar på inloggnings skärmen :P
någon som vet hur jag får bort det?
Hur får jag bort detta?, jag stör mig >.<. det är när jag loggat in på min msn som hade 79 olästa email. sen gick jag in och tog bort dom, men dom är ändå kvar på inloggnings skärmen :P
↗ till inläggetVa? :huh:Hur får jag bort detta?, jag stör mig >.<. det är när jag loggat in på min msn som hade 79 olästa email. sen gick jag in och tog bort dom, men dom är ändå kvar på inloggnings skärmen :P
Dom ligger väll i skräpkorgen?
↗ till inläggetmen när man loggar in på sin användare så står det under namnet :P↗ till inläggetVa? :huh:Hur får jag bort detta?, jag stör mig >.<. det är när jag loggat in på min msn som hade 79 olästa email. sen gick jag in och tog bort dom, men dom är ändå kvar på inloggnings skärmen :P
Dom ligger väll i skräpkorgen?
Jag tror att det är en bug eller nått... Men du kan ta bort det genom att koppla din användare påp datorn till ett tomt passportkonto. Så här gör du:
1. Gå in på Kontrollpanelen > Användarkonton > Din användare.
2. Tryck på Ändra mitt .NET Passport.
3. Tryck på Använd ett annat Passport.
4. Tryck Nästa hela vägen utan att skriva något i rutorna.
Jag tror det funkar, du kan prova med det iaf. Om det funkar kommer inte inloggningsskärmen att visa att du har fått några email mer.
↗ till inläggettack ska se om det funkar ;)Jag tror att det är en bug eller nått... Men du kan ta bort det genom att koppla din användare påp datorn till ett tomt passportkonto. Så här gör du:
1. Gå in på Kontrollpanelen > Användarkonton > Din användare.
2. Tryck på Ändra mitt .NET Passport.
3. Tryck på Använd ett annat Passport.
4. Tryck Nästa hela vägen utan att skriva något i rutorna.
Jag tror det funkar, du kan prova med det iaf. Om det funkar kommer inte inloggningsskärmen att visa att du har fått några email mer.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in