Hoppa till innehåll

Thexboxworld.se.nu Är Uppe Igen!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Nu har jag lagt upp TheXboxWorld.se.nu !!

 

Sorry för att förra tråden låstes och att jag la ner sidan, och det var faktist inte för att ni klagade ^^ ,

utan för att jag inte orkar ha en hemsida, men nu har ja tänkt lite och vill ha den :P !

 

Så nu är sidan uppe igen!

 

Och ja, det är inte kodat rent i HTML utan gjort i program MEN INTE GRATIS TEMPLATE!!!!!!!

 

Hoppas ni inte blir för arga ;: ...

 

LÄNK: www.TheXboxWorld.se.nu

 

MvH Alexander P12!

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Okay ska tänka på era "påpekanden" :P ... Xbox 360 loggan har jag tänkt att göra en "Glow" effekt bakom så att det vita streket runt loggan kommer bort m.m ;| ! Och nej, det kanske inte är så bra att ta Gamereactor grejsimojser men när jag testade att göra en egen recension så blev alltiing bara pangkaka . Med andra ord så är jag inte en duktig recesent... Jaja tackar för den finfina kritiken ^_^ ! OCH JUSTE! Nu är forumet uppe, kanske inte det snyggaste eller bästa men det får duga (Gjort på Egetforum.se :visslar:) MvH Alexander P12! :thanks:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående Recensionerna kan du skriva typ "Denna recension är skriven av *namn* från *där du tog den* och jag tar inte åt mig någon ära för den" eller något liknande.

Ja, men då är ju frågan- Varför skulle någon då komma till hans sida för att läsa recensioner och inte bara till Gamereactor?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Angående Recensionerna kan du skriva typ "Denna recension är skriven av *namn* från *där du tog den* och jag tar inte åt mig någon ära för den" eller något liknande.

det står ju typ

" Källa: Gamereactor.se (Skrivet av Mikael Sundberg"

I slutet av recensionerna

 

 

 

 

Fast jag tycker det är skummt att du har reklam åt höger frivilligt :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...