Hoppa till innehåll

Thexboxworld.se.nu Är Uppe Igen!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Om det var kopierade nyheter utan tillstånd så, ja.

 

Men om det står att man får använda dom till vad som helst så går det bra, annars inte utan att fråga.

 

EDIT: Jag hade fel, men det är fortfarande lågt.

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

MovieMe: Va knäppt o.O ! För jag kommer starkt ihåg att jag skrev "Källa........." redan på första recensionen jag la upp! Och tror du jag tänker lägga ner min sida bara för att du inte gillar den :closedeyes: ?? NEJ!

NEJ, du borde inte lägga ner sidan för att jag inte gillar den- Du borde lägga ner den för att du TAR ANDRAS ARBETEN, det är ju det vi diskuterat här om du missat det.

Är det så j*vla svårt att faktiskt göra någonting själv (som att koda sidan :P Eller skriva recensioner) så lägg ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag lagt in "Ladda-upp-egen-recension-funktion" på sidan som kan hittas på "Recensioner"! .. Och ja, jag ska ta bort de kopierade recensionerna m.m och göra egna! Liksom vrf ta bort hela sidan istället för att bara bättra på den? Tror du att t.ex fuska.se's skapar bara: "He***ete, jag gjorde menyn för stor", och la ner sidan eller? Så sluta att hela tiden säga att jag ska lägga ner sidan...! MvH Alexander P12!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Nu har jag lagt in "Ladda-upp-egen-recension-funktion" på sidan som kan hittas på "Recensioner"! .. Och ja, jag ska ta bort de kopierade recensionerna m.m och göra egna! Liksom vrf ta bort hela sidan istället för att bara bättra på den? Tror du att t.ex fuska.se's skapar bara: "He***ete, jag gjorde menyn för stor", och la ner sidan eller? Så sluta att hela tiden säga att jag ska lägga ner sidan...! MvH Alexander P12!

Han menade att om sidan hela tiden ska "handla" om kopierade recensioner, så ska du ta bort den. Men om du ska ändra på det, så är det bra.

 

OffTopic: Varför har du skrivit att du är 16, om du är 95:a?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...