hej det här är lite tips på moparscape,skriv ::food om du vill ha mat och skriv ::starter och char och ::boots och ::gloves OBS! det funkar bara på vissa srevrar.här kommer lite servrar som ni kan testa kolwebs.org och coolscape.no-ip.org och bandospk.no-ip.biz och den har servers är riktigt bra :P spazattack.no-ip.org så det var alla jag kommer ihåg som jag har kört.
Moparscape
↗ till inläggetDu kan gärna lägga till lite styckeindelningar och pungter för det kahn ingen läsa och fatta.hej det här är lite tips på moparscape,skriv ::food om du vill ha mat och skriv ::starter och char och ::boots och ::gloves OBS! det funkar bara på vissa srevrar.här kommer lite servrar som ni kan testa kolwebs.org och coolscape.no-ip.org och bandospk.no-ip.biz och den har servers är riktigt bra :P spazattack.no-ip.org så det var alla jag kommer ihåg som jag har kört.
↗ till inläggethej det här är lite tips på moparscape,skriv ::food om du vill ha mat och skriv ::starter och char och ::boots och ::gloves OBS! det funkar bara på vissa srevrar.här kommer lite servrar som ni kan testa kolwebs.org och coolscape.no-ip.org och bandospk.no-ip.biz och den har servers är riktigt bra :P spazattack.no-ip.org så det var alla jag kommer ihåg som jag har kört.
Du kan gärna få komma in på min den heter: MoparScapeSucks.servebeer.com
Och när du loggar in så blir du automatiskt IP-Bannad, och kommer in på en lista som det står alla som har loggat in.
Bra server va?