Hoppa till innehåll

Vilket Spel Härnäst


Gäst dsplayer

Rekommendera inlägg

Gäst dsplayer

Jag har ett gäng spel till mitt ds, skulle dock vilja ha nåt nytt men vet inte vad. Jag vore hemskt tacksam för tips...

 

Jag älskar New Super Mario Bros, jag var med redan på den tiden när de spelen kom till NES (Har ett NES m ca 10 spel till oxå.)... Vill ha nåt i samma stil om det finns.

 

Följande spel finns i min ägo:

 

New Super Mario Bros (Love it, 4 timmar med Mario är inga problem)

CSI- Dark Motives (Har inte ens klarat första fallet...)

42 All-Time Classics (Helt ok, men bara korta stunder åt gången)

Mario vs Donkey Kong 2, March of the Minis (Booooring)

Sonic Rush (Det går för snabbt, jag hinner inte med)

 

Plus följande GBA spel

 

Yoshis Island (Kul en stund men sen blir det tråkigt)

Garfield and His Nine Lives ( Har inte kommit förbi bana 1, har inte tålamod till det)

Looney Tunes Double Pack (Boooring)

Super Mario World Super MArio Advanced 2 (kommer inte ens ihåg d spelet)

 

Jag var i Thailand i vintras o där var alla spel typ halva priset mot här så jag köpte ett gäng på måfå...

 

Kanske borde berätta att jag är tjej och 28 år, om det nu hjälper.

 

Thanx!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm. Jag gillar Children of man, kort fatat om spelet:

 

Du väljer en spelare och så börjar det. Du ska rädda mana trädet från att förstöra sig själv. Döda fiender på väggen och sånt. Välldigt kul spel hoppas du gillar det.

 

Metroid prime hunters: Alla känner någ till Samus. (Kanske inte alla men känd är hon). Spela Samus och ta dig ut i uneversum och hidra dom andra att ta det hämliga medelandet du fick.

 

Pokémon rescupe dungen explors of time: Som första. Du vaknar helt blötsligt som en pokémon i en värld av pokémon och ska ut och rädda andra pokémon och hitta föremål.

 

Betyg:

 

Children of mana: 5/10 (Litte kul ibland).

Metroid prime hunters: 3/10 (Inte så kul som det värkar med finns wifi).

Pokémon rescupe dungen explors of time: 4/10 (Samma som förra, träde det var ändrat mer i det så inget bra köp men kul är det).

 

Hoppas du har fått lite tips om spel nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska testa på phoenix wright spelen. Du tar dig an rollen som försvarsadvokat och måste försöka bevisa dina klienters oskyldighet som ibland verkar vara omöjligt. Det som gör spelet bra är alla karaktärer och storyn. Och det finns inget bättre att sitta i domstolen och gå igenom ett vittnesmål och finna något som inte stämmer med bevisen och skrika objection (ja det går att göra det i micen) och se hur vittnet förklarar bort sitationen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...