💬
Logga in
Fuska.se

Uppföljare Till R & C =tod Tillgännagivet!

24 svar · startad

Sonys E3-presskonferens håller precis i detta nu på att avslutas och det finns en hel del att rapportera. En av de mer intressanta nyheterna var att Ratchet and Clank Future: Quest For Booty, som är en fortsättning på Tools of Destruction, ska släppas via Playstation Network under sommaren för $15.

nyheten finns på fz, och det rappoterades på e3..

åhå jag längtar! undrar hur detta spel kommer bli!

Senast ändrad:

16 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

FYFAN ärligt?

köper om det blir lång och mer skill points

det kommer vara en kortare version än tod. men då kostar det bara 150 kr (mindre tillomed) fast det kommer bara på playstation store :/

21 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag läste det på Gamereactor's hemsida när jag var på IT när jag var bortrest. Men störigt att det är skitmånga nya inlägg i alla trådar nu xD Palla läsa alla ^^

22 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

spelet kommer till skiva men bara i eropa

men bara för att stödja flera sprok

stavfel e utomlans

Nivå 5 · Fuskare

Det ska inte komma på skiva! (Iaf va jag vet, och typ alla andra.)

vart har du läst om att det kommer till skiva då..?

Nivå 5 · Fuskare

Undrar jag med. För på tex Gamereactor.se så står det att det bara kommer på PSN.

23 Jul 2008

jepp. Men längtar dit. Även om man helst vill ha skiva.

Nivå 5 · Fuskare

Jag med. Men något jag verkligen undrar är om man måste vara 18 för att köpa saker. Tror att jag tog min pappas email osv ifall man skulle behöva köpa något osv. Men är inte 100% säker.

ja, det behöver man (man behöver kort eller liknande)

Nivå 5 · Fuskare

Okej, ja juste. Man måste göra det på sin profil va? Var gör man det. Asså jag vet där ovanför PS Store ikonen men efter det då?

du lägger in pengar. vet inte hur man gör det glömt bort.

alltså, du lägger in pengar från kortet, finns 40 80 100 och vidare tror jag.

Nivå 5 · Fuskare

Jaja, men jag menar. Man måste väl fylla i på kontohantering vad man har för kort osv. eller?

Nivå 5 · Fuskare

exat här stor det

http://playstation-3.se/news/2008-07-17/Ra...pa_Blu-ray.html

Det nyligen utannonserade Ratchet and Clank: Quest for Booty kommer utöver sin Playstation Network-release även komma ut på Blu-ray - men bara i Europa. Om Blu-ray-versionen av spelet har något extramaterial finns det ingen information om, men troligtvis rör det sig bara om stöd för flertalet europeiska språk.

Nivå 5 · Fuskare

Okej. Är inte den på PSN Blu-Ray?

Och kostar den på Blu-Ray (i affär?) lika mycket?

om den kommer på skiva så är det ett köp där. även om det kommer 1 månad senare eller är lite dyrare.

24 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Ja, för det känns lite säkrare. Jag vet inte ens om jag skrivit upp lösenord osv på mitt "PS3 acc", asså inte Online. Ifall den skulle behöva lagas.

Men det kanske bara är att göra ett nytt PS3 acc och sen logga in på sitt gamla Online acc?

Nu tänker jag på Steam. Att om man loggar in på en ny data så har man kvar alla saker. Tror ni man kan ladda ner alla grejer man köpt igen fast gratis?

man kan ladda ner det 5 gånger. om det skulle krångla sig mer så kan man nog kontakta sony

6 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Onedream (som nu är ditt nya namn) vet du när det ska släppas ut?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in