Hoppa till innehåll

Scrubs-tråden!


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst EDOBEM

Dexter är ren skit!

 

Allt han gör är ju bara att mörda folk?

Jag tycker Dexter är bra, men det är nog inte meningen att en 11åring ska tycka den är bra heller :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dexter är ren skit!

 

Allt han gör är ju bara att mörda folk?

Jag tycker Dexter är bra, men det är nog inte meningen att en 11åring ska tycka den är bra heller :P

 

Hehe, det är ju lite våldsamt, men samtidigt så handlar det inte så mycket om dödandet imo. Det finns så mkt mer. Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ät det bekräftat att dom ska spela in avsnitt utan Zach Braff? Det känns lite skumt tycker jag, det finns inte en chans att det skulle kunna bli bra utan personen som hela serien kretsar kring?

 

Tycker iaf att det är en underbar serie och ligger väldigt högt upp på min topplista. Kollar även på Dexter, heroes och prison break även om Prison break börjar bli lite segt nu. Och på tal om Dexter, tror inte att allt för unga personer borde kolla på saker som visas på Tv-Kanelen Showtime eftersom att där får det sväras och dom visar naket (till en viss gräns) Den ända kanalen som är ännu värre på det är Cinnemax.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar inte scrubs.

 

1. Prision Break

2. Weeds (Går inte på svensk TV)

3. Dexter

4. Stargate SG-1

5. Stargate Atlantis

 

Nu tog jag med en serie som inte går på svensk TV, men jag tycker att den är extremt bra.

 

men nu skrotar dom myname is earls och scrubs för dexter och sg atlantis, värdelöst säger jag!

Nej, det var så förut, de hade bara en paus med SG-A så de skrotar inget.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hallå nu tappar ni ju tråden totalt! den handlar om scrubs inte dexter eller house.

 

själv så tycker jag att scrubs är välldigt barnsligt kul:D men en sak som förstör tittandet på TV6 är reklamen!

 

Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.

 

får väl tanka alla säsonger...

köp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då.

 

Man skulle ju faktiskt kunna tanka ned dem på laglig väg också, herr moralpolis.

 

aa men jag tror inte han menade det så.. :]
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...