Hoppa till innehåll

Gta Iv...


N1ck3
 Dela

Rekommendera inlägg

Japp, och ifall du har internet till den så kommer det uppdateras antingen när du sätter på GTA IV eller tillsammans med installationen. (Man måste installera GTA IV innan man kan spela) Om du inte ska ha internet så är det bara att köra, för det var bara för de som hade internet på på sin PS3 som fick den skiten, inklusive jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En fråga till ThaNoob måste man ha HDTV 1080p?

Man måste inte det för att spela. Jag kör iallafall GTA IV på en "tjock"tv (kan inte detta så bra). Den är defenitivt inte HD. Dock så får man bättre bild i HD, men bilden är lika bra tycker jag. Jag är en som inte ser så stor skillnad. :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En fråga till ThaNoob måste man ha HDTV 1080p?

Man måste inte det för att spela. Jag kör iallafall GTA IV på en "tjock"tv (kan inte detta så bra). Den är defenitivt inte HD. Dock så får man bättre bild i HD, men bilden är lika bra tycker jag. Jag är en som inte ser så stor skillnad. :P

 

Hehe, spelar på en 50 tummare hos farsan, som har HD. Och hos morsan så spelar jag på en skitliten tv (vet ej tum). Och den är inte hd, och det är ingen skillnad på bild. Uton storleken, förstås.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...