Hoppa till innehåll

Admin För En Dag?


MentalogisT
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

För att vi äger.

 

Jag skulle någ gårt en rolig bakrunds låt. Och ta bort alla varningar.

Bara för att dom gör lite stavfel så behöver man inte hacka på dom. Man förstår ju ändå.

 

lite? det heter "nog", gjort", "bakrundslåt" och "tagit". och detta var 2 korta meningar. det är väldigt irriterande att läsa längre stycken av dem. hur svårt är det att läsa igenom sitt inlägg innan man postar det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad skulle du göra om du fick vara Admin för en dag?

 

Själv skulle jag sätta en åldersgräns..

 

 

Nåt random...

 

För att vi äger.

 

Jag skulle någ gårt en rolig bakrunds låt. Och ta bort alla varningar.

 

Bara för att dom gör lite stavfel så behöver man inte hacka på dom. Man förstår ju ändå.

 

lite? det heter "nog", gjort", "bakrundslåt" och "tagit". och detta var 2 korta meningar. det är väldigt irriterande att läsa längre stycken av dem. hur svårt är det att läsa igenom sitt inlägg innan man postar det?

 

Är det inte bakgrundslåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker vi ska låta dom skriva tills dom lär sig. Utan att komentera helatiden. Jag tror inte dom blir så glada av det.

inte konstigt att du inte tycker det är störande då du stavar nästan lika förjävligt själv. det heter "de" eller "dem". "kommentera" med två "M". och börja inte klaga på att jag inte har stor bokstav. det är en petitess.

 

För att vi äger.

 

Jag skulle någ gårt en rolig bakrunds låt. Och ta bort alla varningar.

 

Bara för att dom gör lite stavfel så behöver man inte hacka på dom. Man förstår ju ändå.

lite? det heter "nog", gjort", "bakrundslåt" och "tagit". och detta var 2 korta meningar. det är väldigt irriterande att läsa längre stycken av dem. hur svårt är det att läsa igenom sitt inlägg innan man postar det?

 

Är det inte bakgrundslåt?

 

där ser man varför vi bör banna alla 12:or. de infekterar oss med sin dåliga svenska. självklart vet jag att det stavas bakgrundslåt, men jag missade det. reagerade först och främst på särskrivningen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG. Är det not fel med att stava fel eller? (Skulle det vara NOT nu eller?)

*något. och ja, det säger sig själv lite grann. det är fel att stava fel.

 

not - tecken för en ton

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...