💬
Logga in
Fuska.se

Gryma På Halo 3

13 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Vilken är din favorite film från halo 3?

Jag tycker den här filmen äher sönder!

http://youtube.com/watch?v=BjuyYzbmU6w

Dem får over kill med sniper och mycket bättre.

Nivå 6 · Fuskare

Phurion är bäst, men Fluxy's overkill snipe va najs :)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Håller med om att phurion är bra men jag gillar fluxy bättre :P kanske för att jag spelade mot han i rumble pit och åkte på duktigt med stryk xD.

28 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Håller med om att phurion är bra men jag gillar fluxy bättre :P kanske för att jag spelade mot han i rumble pit och åkte på duktigt med stryk xD.

jag invitade honom till custom game, han accepterade inte men han skickade ett voice message, men det gick inte att höra vad han sa xD

29 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jag invitade honom till custom game, han accepterade inte men han skickade ett voice message, men det gick inte att höra vad han sa xD

Han kanske inte hade tid oO han var väll upptagen emd att spöa upp någon annan :D
17 Aug 2008
Nivå 1 · Novis

Jag tycker att båda är grymma :P Men häromdan så fick jag Perfection & min första untouchable i en rumble pit match i matchmaking. :D Jag körde mot dåliga spelare men ändå! Jag menar att jag utklassade dom. :P

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...er=Mackan%20117 Kolla sidan.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Jag tycker att båda är grymma :P Men häromdan så fick jag Perfection & min första untouchable i en rumble pit match i matchmaking. :D Jag körde mot dåliga spelare men ändå! Jag menar att jag utklassade dom. :P

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...er=Mackan%20117 Kolla sidan.

Japp sak vi köra grifball?

adda min gamertag: emaxe jag ska gå till mitt xbox nu.

15 Nov 2008
Nivå 0 · Nykomling

Ha dom spelat costum game me sina kompisar eller? Gubbarna dom dödar står ju bara.. inte spec imponerad! Men en fin film! Möt bra spelare o klipp ihop en ny video grabbar!! :P

23 Nov 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ha dom spelat costum game me sina kompisar eller? Gubbarna dom dödar står ju bara.. inte spec imponerad! Men en fin film! Möt bra spelare o klipp ihop en ny video grabbar!! :P

lol dom båda är 50 i MLG
28 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare

Phurion och fluxy är båda 2 hyfsat kända spelare och yellowbird du skulle nog inte ha en chans emot någon av dom :P

Senast ändrad:

29 Nov 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Phurion och fluxy är båda 2 hyfsat kända spelare och yellowbird du skulle nog inte ha en chans emot någon av dom :P

yellowbird är ochså bra har spelat med han nåra gånger
Nivå 5 · Fuskare

Är han säkert men jag tror ändå dom är en anning bättre.

11 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling

Eftersom jag ligger på level 50 och lirar rätt mkt MLG tror jag säkert att jag iaf skulle ha en chans.. men det har inte med saken att göra! Tycker bara det är roligare att se filmer där dom möter bra spelare. Klippa ihop en film där man möter soper på typ level 35 tycker jag persoligen är meningslöst! ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Eftersom jag ligger på level 50 och lirar rätt mkt MLG tror jag säkert att jag iaf skulle ha en chans.. men det har inte med saken att göra! Tycker bara det är roligare att se filmer där dom möter bra spelare. Klippa ihop en film där man möter soper på typ level 35 tycker jag persoligen är meningslöst! ;)

Jaha visste ej det :) Då har du nog en chans.

Och jag håller helt klart med dig om det med att klippa ihopp en film mot dåliga spelae.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in