Hoppa till innehåll

Nu Får Det Vara Nog!


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

Först och främst är detta ett sorligt sätt att utnyttja ett forum. Måste ni hålla på så här ??

Idéen av forums var inte menat till (om jag får uttrycka mig) idiot inlägg/svar. Finns ett fåtal personer här i tråden (och forumet) som bara snackar goja, och jag ser inte vad som man tjännar på det. Skärpning...

 

Ontopic (om det nu finns nån...):

Jag har också fått nog av dessa otroligt onödiga stiderna mellan konsolerna, då om även gud själv skulle säga åt Xbox 360 fans att Playstation 3:s hardware är starkare än Xbox 360:s skulle dom ändå bara käfta emot. Och tvärtemot om vissa punkter angående Playstation 3 fanboys. (Jag står på ingens sida)

Och kontrollerna har båda nackdelar och fördelar men båda funkar utmärkt att använda, jag vet som har erfarenhet (har ni haft både 360 och PS3 om inte ska ni inte säga att ena är skönare än den andre)

Och jag tror personligen att Blu-Ray har vunnit redan och är framtiden.

Jag disskuterar gärna vilken som är "bäst" men ifall om, kan man väl få lite intresantare svar och motfråger...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Detta är som om du släpper ner en myra i en myrstack där den inte hör hemma den slits i stycken.

 

En Xbox-f*n säger nåt när någon undrar om de ska köpa PS3.

Så är fighten gång. Det är för sjutton bara två spelkonsoller eller är alla

så stora geeks utan liv att de måste slåss om spelkonsoller.

 

Det är nog vad Underwar vill få sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag har fattat det här med blu ray är det väldigt onödigt. Varför inte bara nöja sig med det vi har i dag? (DVD:n alltså.) Men jag kan ju ha fattat fel också.

Därför att tekniken går framåt.

 

Jo men jag tycker DVD:en är väldigt bra fortfarande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag har fattat det här med blu ray är det väldigt onödigt. Varför inte bara nöja sig med det vi har i dag? (DVD:n alltså.) Men jag kan ju ha fattat fel också.

Därför att tekniken går framåt.

 

Jo men jag tycker DVD:en är väldigt bra fortfarande.

 

Visst, men oavsett så kommer troligen blu-ray bli nästa generations "filmspelare" och det kommer säkert bli som när DVD petade VHS filmerna. Har dock än inte sett en Blu-Ray film även fast jag har en PS3.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag har fattat det här med blu ray är det väldigt onödigt. Varför inte bara nöja sig med det vi har i dag? (DVD:n alltså.) Men jag kan ju ha fattat fel också.

Därför att tekniken går framåt.

Jo men jag tycker DVD:en är väldigt bra fortfarande.

 

Visst, men oavsett så kommer troligen blu-ray bli nästa generations "filmspelare" och det kommer säkert bli som när DVD petade VHS filmerna. Har dock än inte sett en Blu-Ray film även fast jag har en PS3.

 

 

:o

Det är ju socialt självmord att säga så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först och främst är detta ett sorligt sätt att utnyttja ett forum. Måste ni hålla på så här ??

Idéen av forums var inte menat till (om jag får uttrycka mig) idiot inlägg/svar. Finns ett fåtal personer här i tråden (och forumet) som bara snackar goja, och jag ser inte vad som man tjännar på det. Skärpning...

 

Ontopic (om det nu finns nån...):

Jag har också fått nog av dessa otroligt onödiga stiderna mellan konsolerna, då om även gud själv skulle säga åt Xbox 360 fans att Playstation 3:s hardware är starkare än Xbox 360:s skulle dom ändå bara käfta emot. Och tvärtemot om vissa punkter angående Playstation 3 fanboys. (Jag står på ingens sida)

Och kontrollerna har båda nackdelar och fördelar men båda funkar utmärkt att använda, jag vet som har erfarenhet (har ni haft både 360 och PS3 om inte ska ni inte säga att ena är skönare än den andre)

Och jag tror personligen att Blu-Ray har vunnit redan och är framtiden.

Jag disskuterar gärna vilken som är "bäst" men ifall om, kan man väl få lite intresantare svar och motfråger...

precis, alla säger att 360 är bätre för att de har den men det e ju så att ps3 är bätre, den har ju stöd för full hd och en kraftigare procesor m.m. själv har jag ett xbox 360 (bara) och tycker att den e bätre för den har mö bätre spel och kontroll, men ps3 konsollen e ju bätre!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...