Apex Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 Skaffade vista för ett tag sedan och installerade det på min andra hårdisk. Det funkar utmärk och sånt förutom en sak. På xp hade jag belkin monitor någoting och när jag försöker starta den på vista så minimeras den till aktivitets fältet hela tiden utan att man hinner skriva in något i den. Någon som vet hur man löser detta? 100 fm om du hittar en lösning som funkar. Citera
Gäst wAcko Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Skrivet 30 Juli 2008 Använd TrayIT istället, google.com Citera
Apex Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2008 Funkar det tillsammans med en router från belkin? oO Citera
Apex Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) varför skulle det nt?Inte vet jag oO. Ska ladda ner och testa så får jag se. EDIT: Fattar inte hur man får den till att funka som den ska...hittar ingenstans där man ska skriva in gateway ip ,wep eller något sånt oO Redigerat 1 Augusti 2008 av Rezex Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.