om man fångar alla, vad ska man då ha starterserna till? så fusket stämmer antagligen, dessutom måste man i så fall ha celebi vilket inte går såvida man inte: byter till sig den, har de japanska versionen, använder game shark.
Bulbasar, Charmander, Squirtle?
Man måste fånnga alla i Johtodex... Inte Nationaldex...
Du borde nog kolla in serebii själv... :bah:
↗ till inläggetok, jag vet att serebii är asbra, men det betyder inte att jag kan hela sidan utantill. dessutom är det enklare att få bulbasaur och gänget än att få celebi, som behövs för att fylla johtodex?Man måste fånnga alla i Johtodex... Inte Nationaldex...
Du borde nog kolla in serebii själv... :bah:
man behöver inte ha celebi
Celebi är inte med i Johtodex...
↗ till inläggetJo.Celebi är inte med i Johtodex...
Om man har Pokémon Stadium 2 till Nintendo 64, 2st Nitendo 64 Transfer Pak och både gul och silver så kan man byta över utan ett till Gameboy.
↗ till inläggetvilket dex hör den till i så fall?Celebi är inte med i Johtodex...
Klart att den finns på Johtodex -_-
kolla själva...
t.ex så hör inte deoxys och jirachi till hoendex
↗ till inläggetlänk? och fortfarande, vilket dex tillhör den då?kolla själva...
t.ex så hör inte deoxys och jirachi till hoendex
celebi tillhör johto och deoxys och jirachi tillhör hoenn, och mew tillhör kanto. är alla glada nu?
Vad dumt, det där med vilken pokedex dem tillhör är som att kunna sitt eget namn. Lättast av allt. Kudden, onödigt o komma hit och förvirra folk med ditt missuppfattande uppfattningar om pokedex och vilka som tillhör vart. -_-
↗ till inläggetjapp, jag är glad! :Dcelebi tillhör johto och deoxys och jirachi tillhör hoenn, och mew tillhör kanto. är alla glada nu?
neeeeeee...
på emerald när man ska fylla hoen dex så är jirachi och deoxys inte med...
har någon fått en event pokemon någon gång? t.ex darkrai, om ni då kollar sinnoh dex så är inte den med...
jag har electivire och magmortar på diamond som jag fick från mitt PBR, dem är inte med i sinnoh dex men där emot kan man se dem i national dex...
erkänn att ni har fel... <_<
Jirachi och Deoxys ÄR i Hoenndex, fast man behöver inte de för att fylla dexet (som med Manaphy).
↗ till inläggetJirachi och Deoxys ÄR i Hoenndex, fast man behöver inte de för att fylla dexet (som med Manaphy).
Läs rästen :o
har någon fått en event pokemon någon gång? t.ex darkrai, om ni då kollar sinnoh dex så är inte den med...jag har electivire och magmortar på diamond som jag fick från mitt PBR, dem är inte med i sinnoh dex men där emot kan man se dem i national dex...
Tekniskt sett är de inte Sinnoh-Pokémonar, så därför är de inte i Sinnoh-dexet.
EDIT: Dessutom förstår jag inte vart du vill komma med det här...
inte jag heller :D
jag ger mig
Du har svårt att fatta grejen med pokedex, jirachi och deoxys är event pokemon därför finns det inga tomma platser för dem. Som juice skrev, man måste inte ha de för att fylla pokedexen, jirachi och deoxys är bara bonus pokemon man får på event. Om du skaffar en av deoxys lr jirachi hamnar de i pokedexen, got damn de har sitt nummer 385 och 386. Det gäller dem andra event pokemon oxå. Förresten så behöver man egentligen inte få de från event utan direkt i spelet fast det gäller bara japanska versioner, USA och Europa har tagit ut de bästa pokemon karaktärerna från sina spel. Jag kan tänka mig att du kommer fortfarande gnälla om deoxys och jirachi inte tillhör hoen dex men det gör dem, inse fakta.
PS: Jag har själv Deoxys ( deoxys ö finns med på kartan ) och jirachi ( äkta ) samt darkrai, manaphy och shaymin. Och alla har sina platser i pokedexen där de tillhör.