urkäkta, men jag pallar inte bråka för då stängs bara forumet så jag har redan gett mig...
FRED!
urkäkta, men jag pallar inte bråka för då stängs bara forumet så jag har redan gett mig...
FRED!
Haha visst, mannen. Ngn som har testat att fylla pokedexen på G/S/C?
↗ till inläggethåller på, har 15 stycken kvar.Haha visst, mannen. Ngn som har testat att fylla pokedexen på G/S/C?
jag försöker fylla dexet på diamond, det är rätt trist, finns så j*vla många pokemonar...
btw kuddmannen gå tillbaka till sandlådan och bygg sandslott, du kan inget om pokemon...
sorry men jag e inte precis pokemon galen...
inte för att det är något fel med att va det men det är inte precis mitt största intresse...
Då ska man inte låtsas heller, men aja släpp det här ämnet nu. Vilka är kvar Dave?
↗ till inläggetDå ska man inte låtsas heller, men aja släpp det här ämnet nu. Vilka är kvar Dave?
Gligar - kan byta över från Crystal
qwilfish - får kolla på serebii
heracross - får kolla på serebii
magcargo - utveckla slugma
remoraid - får kolla på serebii
octillery - utveckla remoraid
mantine - kan byta över från crystal
houndour - kan byta över från crystal
houndoom - utveckla houndour
porygon 2 - utveckla porygon
blissey - utveckla chansey
rakiu - fånga
entei - fånga
suicune - fånga
celebi - kommer antagligen aldrig få
Har du sett någon av hundarna förut?
Entei, men de är inte så extremt svåra att fånga, bra förberedelser och lite tålamod bara.
De är enklast att fånga, man behöver bara veta hur. Jag har en bra taktik om du redan sett hundarna och kan spåra upp de.
↗ till inläggetjo jag kan den, eftersom jag startade ett ämne om just det och fick en väldigt djupgående beskrivning av dig med flera. :lol:De är enklast att fånga, man behöver bara veta hur. Jag har en bra taktik om du redan sett hundarna och kan spåra upp de.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in