hyldran0 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jo nu var det så att min bror och jag var iväg och köpte Diamond igår. Men när vi startar pelet ser vi att man fortfarande bara kan ha en fil. Så min fråga är: Finns det något sätt att få mer än 1 fil, eller åtminstånde en förklaring till att man fortfarande bara kan ha en fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Menar du save-slot? På Pokémon-spelen finns det bara ett save-slot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Menar du save-slot? På Pokémon-spelen finns det bara ett save-slot. mm men varför? Det är grymt störande att bara kunna en fil i taget Redigerat 1 Augusti 2008 av hyldran0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Flyttar till rätt forum... Om jag skulle gissa så skulle jag säga att pokemon-spelen är alldeles för stora för att kunna ha flera savefiler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Ja, man kan ju ha 5*6*18 Pokémonar, och alla Pokémonar har många saker som skiljer sig från de andra. Redigerat 1 Augusti 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Det finns ett sätt. Fast då måste man ha flashkort och köra med nedladdade spel. så kopierar du spelet och byter namn på dem olika kopiorna och lägger in i dsen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Ja, man kan ju ha 5*6*18 Pokémonar, och alla Pokémonar har många saker som skiljer sig från de andra. inte om man har supercard ds one jag har supercard ds one SDHC & det funkar sk*t bra med att ha flera spar men man kan bara ha 4st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Pikachu_lover: Var fick du tag på det? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 det kostar typ 900kr, bara så du vet. och det är svårt att få tag på nu för tiden, du måste beställa online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Då pallar jag inte... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg