💬
Logga in
Fuska.se

Iphone Abonnemang

9 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Jag har nu länge velat ha en iphone och nu så har ju det kommit till sverige. Men måste man ha telias abonnemang ? elr kan man inte bara köpa det utan nått abonnemang och använda ett annat kort som tele 2 och halebop och ladda mobilen från en kiosk ?

2 Aug 2008
Nivå 4 · Lärling

telia har just nu monopol tror jag. kommer prolly komma till andra senare.

6 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Det är sjukt att köpa med telias abonnemang. Det dyraste abonnemanget betalade man strax över 800:- / månaden vilket resulterade i minsta totalkostnad på 20.000:-

8 Aug 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

JAg har läst att man kan typ betala 820:- i butik sen 69 kr/månad i 24 månader

vilket blir 2400:- det är rätt så billigt mn är det allt man ska betala elr har jag glömt nått ?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

vilket blir 2400:- det är rätt så billigt mn är det allt man ska betala elr har jag glömt nått ?

säkert massa andra avgifter också, du ska ju ringa och sådant med eller hur och surfa är f*n inte gratis nuför tiden
9 Aug 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

vad är det för ide att köpa iphone? asså en kamera på 2 migapixel eller? och den suger ju nästan. jag själv skulle sattsa på en nokia N82 eller N98/N95. + att iphone saknar massor som en annan mobil har.

Nivå 2 · Novis

Om du vill ha en iPhone så råder jag dig att vänta, Telias priser är helt åt skogen. Du kan få en iPhone i USA för strax under 2,000:-

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det stämmer inte. Det billigaste du kan få de för hos telia slutar nog på strax över 5000:-.

har funderat på att köpa en amerikans variant, eller helt skita i det :P

15 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vad är det för ide att köpa iphone? asså en kamera på 2 migapixel eller? och den suger ju nästan. jag själv skulle sattsa på en nokia N82 eller N98/N95. + att iphone saknar massor som en annan mobil har.

man använder ju inte kameran på mobilen..

↗ till inlägget

man använder ju inte kameran på mobilen..

Nivå 12 · Mästerfuskare

Tur att jag får Iphonen 20% billigare då + Jag har redan telia abonnemang

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in