2good4u Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 har hört att det är ett bra ställa att mina coal på, men vart ligger den??
2good4u Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Du kan inte mina coal där. jo jag hittade det, det är där man gör dwarf multi cannon quest, och man kan mina där, det är över floden bara om du har 20 agility annars får du gå runt via fishing guild
Skurken Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Du kan inte mina coal där. jo jag hittade det, det är där man gör dwarf multi cannon quest, och man kan mina där, det är över floden bara om du har 20 agility annars får du gå runt via fishing guild Ok, då tänker vi inte på samma ställe! :P Men bra att du hittade det.
Viruz256 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Skrivet 11 Augusti 2008 Du kan inte mina coal där. jo jag hittade det, det är där man gör dwarf multi cannon quest, och man kan mina där, det är över floden bara om du har 20 agility annars får du gå runt via fishing guild De finns en regel som säjer att du ska leta efter sånt här innan du skapar en tråd! Och jag är rätt säker på att det står på runescapes hemsida, ananrs står det på runehq.com
Rekommendera inlägg