Tjenare , Kan man fuska och sen spara går spelet sönder då elr inte ? snälla svara :D
Gta Libertcitystories
Samma på alla spel GTA spel. Alla säger: Fuska inte, spelet går sönder. Det är skitsnack. Jag har fuskat på alla GTA och sen sparat, har inte hänt ett skit!
Ok tack :D
Tack så Myket Mitt Liberty City Stories är Sönder För att jag har fuskat och sen sparat ! har haft det i typ 2 veckor !
↗ till inläggetTack så Myket Mitt Liberty City Stories är Sönder För att jag har fuskat och sen sparat ! har haft det i typ 2 veckor !
Har du det till data?
ps2 , Men det funkar nu xD det funkade inte då men nu :)
Annars måste det väl bara gå att rensa memory cardet lite?
Vad skulle det hjälpa? Kanske om du tar bort all sparad data från GTA Liberty City Stories, men det tror jag inte hjälper. Och det är ändå fixat så :D
hjälp mig jag måste få vet vad det nyaste gta heter
GTA IV (Gta 4) heter det nyaste gta :P
↗ till inläggetGTA IV (Gta 4) heter det nyaste gta :P
Det har kommit ett nytt fast det har ej släppts i butik än! Det heter: Grand theft auto mexico city.
Alltså är det Gta5
↗ till inlägget↗ till inläggetGTA IV (Gta 4) heter det nyaste gta :P
Det har kommit ett nytt fast det har ej släppts i butik än! Det heter: Grand theft auto mexico city.
Alltså är det Gta5
ok något du har programerat själv?ingen annan har hört något om det.
Vad han menar är Gta Chinatown och det kommer bara Släppas till Nintendo Ds
Bara till DS? Jag såg en trailer på Youtube om GTA 5 (hette faktiskt GTA 5) och det stod att det skulle släppas till PS3, X360, PC, men den kan ju ha varit fake.
OT: SÅg också att det planeras på att göras ett PS4 och Xbox 720, såg ganska coola ut. (Det kan också ha varit fake)
http://www.fz.se/artiklar/20090401/grand-t...chinatown-wars/ Där kan du läsa lite om spelet och det där med att dom kommer släppa det till playstation3 och xbox360 och pc är FAKE Trust me :P i Now
GTA Chinatown Wars Only to Nintendo DS :P