naah, det är ju sommar, folk har annat att göra. hoppas på att det blir aktivare nu när skolorna börjar igen.
Bästa Gf:et
Arako
Nivå 7 · Fuskare
Dave37
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inläggetjag skulle säga tvärtom, nu när skolorna börjar kommer ingen att ha tid att vara inne, läxor och kompisar, och skolan i sig tar mycket tid, även fritidsaktiviteter som fotboll och så sätter ju igång. själv försvinner jag om 7 dagar. :(naah, det är ju sommar, folk har annat att göra. hoppas på att det blir aktivare nu när skolorna börjar igen.
Arako
Nivå 7 · Fuskare
jo men när man kommer hem efter skolan så är man oftast trött och orkar inte göra så mkt annat än att sitta vid datorn.
Dave37
Nivå 13 · Mästerfuskare
beror ju lite på vad man har för ambitioner.......
men tillbaka till ämnet nu.
eeewwhh
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inläggetFotbollen håller på hela sommarn, i alla fall för mig. Och om sommarn så åker ju många bort.↗ till inläggetjag skulle säga tvärtom, nu när skolorna börjar kommer ingen att ha tid att vara inne, läxor och kompisar, och skolan i sig tar mycket tid, även fritidsaktiviteter som fotboll och så sätter ju igång. själv försvinner jag om 7 dagar. :(naah, det är ju sommar, folk har annat att göra. hoppas på att det blir aktivare nu när skolorna börjar igen.