💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Gf:et

44 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

naah, det är ju sommar, folk har annat att göra. hoppas på att det blir aktivare nu när skolorna börjar igen.

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #42
↗ till inlägget

naah, det är ju sommar, folk har annat att göra. hoppas på att det blir aktivare nu när skolorna börjar igen.

jag skulle säga tvärtom, nu när skolorna börjar kommer ingen att ha tid att vara inne, läxor och kompisar, och skolan i sig tar mycket tid, även fritidsaktiviteter som fotboll och så sätter ju igång. själv försvinner jag om 7 dagar. :(
Nivå 7 · Fuskare

jo men när man kommer hem efter skolan så är man oftast trött och orkar inte göra så mkt annat än att sitta vid datorn.

15 Aug 2008
Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #44

beror ju lite på vad man har för ambitioner.......

men tillbaka till ämnet nu.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jag skulle säga tvärtom, nu när skolorna börjar kommer ingen att ha tid att vara inne, läxor och kompisar, och skolan i sig tar mycket tid, även fritidsaktiviteter som fotboll och så sätter ju igång. själv försvinner jag om 7 dagar. :(

Fotbollen håller på hela sommarn, i alla fall för mig. Och om sommarn så åker ju många bort.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in