Jag har precis nått graden vicekopral och har låst upp två vapen. jag kan köra med dem online och så men kan inte köra med dem offline (singelplayer). det är på samma konto men vet någon varför man inte kan/hur spela med dem offline? var vänlig och svara om du kan.
En Liten Fråga
Vilket spel?
Okej. Kan tyvärr inte hjälpa dig. Har bara BF:BC.
jag har samma problem
För att unlocks bara ska gå att använda online.
Varför det är så får du fråga Dice.
men ibland när man laddar en bana så strår det: globala unlocks 1 och det skulle ju betyda att man får använda sina "globala unlocks".
↗ till inläggetMaok, men det går inte. (;men ibland när man laddar en bana så strår det: globala unlocks 1 och det skulle ju betyda att man får använda sina "globala unlocks".
jäkla ea...
går väll bara använda dom online``
på 2an kan man gå in där man installerade och leta upp unlckfilen.där ska det finnas en liknande text
(0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0)
ändra till detta=
(1,1,1,1,1,1,1,1,1,1) istället
då har du alla vapen på singelplayer
↗ till inläggetpå 2an kan man gå in där man installerade och leta upp unlckfilen.där ska det finnas en liknande text
(0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0)
ändra till detta=
(1,1,1,1,1,1,1,1,1,1) istället
då har du alla vapen på singelplayer
Skulle du vilja förklara lite mer... specifikerat?
du går in på EA mappen för spel eller går till hårdisken och letar efter pogram där ser du Battlefield 2 så går du in där och letar efter unlockfieln eller vad det heter. där finns det antagligen.
jag kan inte hitta den...
↗ till inläggetalltså den är inte svår att hitta.gör så här>den här datorn->lokal disc C(eller vilken disk du installera spelet i)->POGRAM->EA GAMES-> sen så tar du battlefield 2 där får du leta runt och se efter en map kallad det namet.jag kan inte hitta den...
men jag har en vista, och där har man inte den här datorn och sånt, och jag har inte någon local disk C heller =(
har bara DATA (D:). =(
och där finns inte den heller. :(
omg omg omg :D vet inte hur jag ska hjälpa dig om du har vista, sorry mannen.
men spela online annars? roligt och bättre än single player-.-
Mmmm...