💬
Logga in
Fuska.se

Tv-spelsprogram?

15 svar · startad

Trådstartare #1

Hej!

Kom nyss på att tänka att förut har jag sett lite olika Tv-spelprogram, men inte nu på länge. Nu undrar jag på vilken/vilka kanaler det går Tv-spelsprogram på och gärna tiderna också.

↗ till inlägget

Hej!

Kom nyss på att tänka att förut har jag sett lite olika Tv-spelprogram, men inte nu på länge. Nu undrar jag på vilken/vilka kanaler det går Tv-spelsprogram på och gärna tiderna också.

Tror inte det går några på svensk TV just nu, ska dock finnas spelkanaler från USA. Dessa kan du b.la. se på youtube eller streama dem illegalt via en hemsida, men mer än så säger jag inte då jag inte uppmanar till brott.

http://www.channelchooser.com/

leta där

14 Aug 2008

Finns ett program som heter Gameplay som ska börja till hösten som går på TV7. Vet inte när men...

Trådstartare #5

Hittade detta via Gameplays hemsida:

Gameplay

Vecka 29 kan du börja se vårens alla höjdpunkter från spelens värld. Varje måndag - fredag 18.30 guidas du av programledaren Christer Engström och spelexperten Victor Leijonhufvud i de viktigaste händelserna och de bästa spelen från våren 2008. Intervjuer med spelutvecklare, recensioner av senaste spelsläppen och mycket mer.

Sänds: måndag - onsdag 18.30.

Alltså sänds det ju just nu på måndagar - onsdagar kl. 18.30. Man får ta och kolla in om det är nåt att se.

Engström!?

Det var ett FINT efternamn det (a)

Det finns ett rent s*taniskt program som heter I, Videogame

och går på Discovery ibland. Men det är så fruktansvärt idiotiskt

och förolämpande mot hardcore gamers att ingen borde se på det.

Trådstartare #8

Kollade nyss om jag hade Kanal 7 (som jag var nästan säker på att jag hade) och gissa vad, jag hade den inte.

Är inte Tv7 gratis?

Trådstartare #10

Bara för att en kanal är gratis betyder det inte att alla kan ta emot den. Jag har Canal Digital och jag kan t'ex: inte ta emot Kanal 6 fast det är en gratiskanal. Det beror på att Canal Digital inte tar in den kanalen eller nåt sånt.

↗ till inlägget

Bara för att en kanal är gratis betyder det inte att alla kan ta emot den. Jag har Canal Digital och jag kan t'ex: inte ta emot Kanal 6 fast det är en gratiskanal. Det beror på att Canal Digital inte tar in den kanalen eller nåt sånt.

kanal 6 ägs av viasat det är ingen fri kanal

15 Aug 2008
Trådstartare #12

Hade visst Tv7. Jag hade kollat på någon kanal som hette Tv7, men det var typ någon utlänsk kanal som vi inte har. Hittade en annan kanal som hette Aftonbladet TVv7 och det är den svenska Tv7. Då var det problemet löst.

17 Aug 2008
↗ till inlägget

Det finns ett rent s*taniskt program som heter I, Videogame

och går på Discovery ibland. Men det är så fruktansvärt idiotiskt

och förolämpande mot hardcore gamers att ingen borde se på det.

Jo, min syrra kollade på det och hon berättade att dem hade sagt såhär om GTA IV: "Alldeles för våldsamt"....

IPlay på Mtv, trodde jag att man fick se brudarna lira men nej.

23 Aug 2008
↗ till inlägget

Finns ett program som heter Gameplay som ska börja till hösten som går på TV7. Vet inte när men...

Usch, är det aftonbladets TV är det bara skit.

Bättre än inget tycker jag. Tycker det går för lite spelprogram på tv. Det går ju hur mycket skit som helst. De borde fixa en kanal med spelprogram 24/7, med program från USA och Sverige. Eller så länge de snackar engelska så...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in