💬
Logga in
Fuska.se

Diablo Ii Hjälp Snälla

13 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Hur kopierar man på diablo II????????? snälla berätta

Nivå 3 · Lärling

du är en noob va man ska inte behöva kopiera saker så jag tänker inte säga det och det finns ett forum för diablo2 tycker det är onödigt att göra ett nytt

2 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3
Du är en noob va man ska inte behöva kopiera saker så jag tänker inte säga det och det finns ett forum för diablo2 tycker det är onödigt att göra ett nytt
faktist inte ingen har förlorat mot mig för att min pala äger å din gubbe suger hårt va?
3 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

så klart du vinner om du fuskar noob om du är så bra varför kan du inte kopiera då? ha ägd :P

Nivå 3 · Lärling

med tanke på att pala saker är lätta att skaffa kör jag inte med pala men ja har alla andra alla på lv 94-99 allas bästa saker utom sorc har inte hela talrasha setet

4 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling

Min pappa kan ska fråga...

25 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

ja e bra på å tigga men ja har skapa en ny gubbe å han SUGER

Nivå 3 · Lärling Baron

Om man har sorc ska man köra frozen orb på lvl 35+ men charms osså ska man ha stormshield... grymt bra :)

Nivå 3 · Lärling

köp diablo || iställe

Nivå 3 · Lärling

om man aldrig har förlorat så ska man ju inte behöva fuska och med andra ord du kör open man ska köra CLOSED men ingen verkar fatta det hur kul är det när alla håller på och cheatar??? lr har du fått tag på ett svärd som du villl ha mer av??? SÄG INTE HUR MAN KOPIERAR DET ÄR BARA FEGT OCH JAG MENAR ALLA!!!!!!!

Nivå 1 · Novis

amen lol man kan inte kopiera på diablo (bara om man kör på open/sp då kan du ladda ner ett program på den HÄR sidan)

26 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

ohh du är ju seg sen sidan är usel det finns bättre och programmen där är till 1.09 inte 1.10

24 Jun 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

ja har slutat å köra på open de e trist för man får virus å sen så vill man inte va så överlägsen

27 Jun 2004
Nivå 3 · Lärling

ohh jaså säg till när du har lvl 30 och är på act 5 och har gjort allt själv

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in