💬
Logga in
Fuska.se

Östra Europa!

15 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Måste akut ha en länk till östra Europas flaggor till imorgon (mondag)

Nivå 5 · Fuskare

här finns alla europas, jag hoppas du vet vikka som e östeuropas!! här e länken:

HÄR!!!

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

här finns alla europas, jag hoppas du vet vikka som e östeuropas!! här e länken:

HÄR!!!

Vilka länder tillhör östra Europa?
Nivå 5 · Fuskare

opps det vet jag itte, men du har åtminstone hela listan, mer kan jag tyvärr inte hjälpa dig me... men kolla på google ele altavista! här är en till länk, fast dock fortfarnade me alla länder.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Har jag gjort, kollade 37 sidor på goggle

Nivå 5 · Fuskare

ojdå... då vet jag itte tyvärr vad du ska göra...

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Aja, får väll hoppas att någon skriver vilka länder som tillhör östra europa

Nivå 2 · Novis

HÄR!!!

Andorra tillhör iaf inte öst-europa
30 Mar 2004
(Imaginary @ 28/03-2004 21:10:33)

HÄR!!!

Andorra tillhör iaf inte öst-europa

Andorra ligger på melersta gränsen mellan Frankrike och Spanien så i Östeuropa ligger det inte i!
Nivå 2 · Novis

mm i pyrenéerna(bergskedjan emellan Frankrike och Spanien)

Nivå 4 · Lärling

Tja, vad jag kan kalla Öst-Europa är väl: Ryssland, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tjeckien, Slovakien, Bulgarien, Ungern, Kroatien, Grekland, Albanien, Serbien/Montenegro, Makedonien, Bosnien/Herzegovnia, Rumänien, Vitryssland, Moldavien och Ukraina.

Men jag vet inte om alla ingår i det "riktiga" Öst-Europa.

Nivå 2 · Novis

Tja, vad jag kan kalla Öst-Europa är väl: Ryssland, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tjeckien, Slovakien, Bulgarien, Ungern, Kroatien, Grekland, Albanien, Serbien/Montenegro, Makedonien, Bosnien/Herzegovnia, Rumänien, Vitryssland, Moldavien och Ukraina.

Turkiet också?Fast det är ju bara halva turkiet som tillhör Europa
Nivå 11 · Veteranfuskare

Om man ska ddela Europa från trerinksröset så är det:(Jag räknaar dom som har mer än halva landet på östra sidan om Treriksröset)

Finland, Estland, Lettland, Litauen, Ryssland, Vitryssland, Ukraina, Moldavien, Rumänien, Grekland, Cypern, Makedonien, Bulgarien, Turkiet(bara 3% i Europa men räknas endå), Jugoslavien, Kazachstan, Aremenien, Georgien och Azerbajan. Sök på Google bilder med dem ländernas flaggor t.ex. Finland flagga så hittar du kanske dens, Sen tar Ryssland Flagga osv. Ungern, Polen och Slovenien är lite mindre än hälften av landet i Öst Europa från Treriksröset. Och visssa har en pytteliten del men räkna inte med dom.

31 Mar 2004

Grekland och alla yogoslavienländer ligger i sydeuropa men annars har du helt rätt men du glömde Kazakstan
Nivå 11 · Veteranfuskare

Ja men om man bara räknar väst och öst. Föresten så kan du kolla på min med

1 Apr 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag vet att turkiet ligger där tror jag :blink:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in