Hur Gör Man Om Vanliga Filmer Till Mp4 Format
asså du kan ju använda magic dvd ripper den funkar bra sen kan du dra över den till psp via usb kabbel
det är bara att googla på magic dvd ripper
↗ till inläggetasså du kan ju använda magic dvd ripper den funkar bra sen kan du dra över den till psp via usb kabbel
men borde det inte gå att lägga in det med minneskortläsare ?
↗ till inläggetmen det tar lång tid och jag har filmer på datorn som inte är dvd format men dom an man inte användaasså du kan ju använda magic dvd ripper den funkar bra sen kan du dra över den till psp via usb kabbeldet är bara att googla på magic dvd ripper
vet du hur man fixar det
↗ till inläggetasså det tar 30 minuter ca fall du bränner in från en dvd↗ till inläggetmen det tar lång tid och jag har filmer på datorn som inte är dvd format men dom an man inte användaasså du kan ju använda magic dvd ripper den funkar bra sen kan du dra över den till psp via usb kabbel
vet du hur man fixar det
men ska du ta en fil du har på datorn ska du ha ett annat program
kolla på www.download.com fall du hittar nått där
Jag använder "Ultra MP4 Video Converter".
↗ till inläggetJag använder "Ultra MP4 Video Converter".
funkar det på dvd rip format ?
↗ till inlägget
jag har provat det programet men jag får bara felmeddelande när jag sk converta en film i dvdix ,stavning till mp4 psp
ja, men det är för att det är en trial. det ska liksom göra så att folk stänger programmet och köper det. men om man trycker ok så funkar det ändå.
↗ till inläggetdu verkar hemma på detta du vet inte hur man laddar ner film från youtubeja, men det är för att det är en trial. det ska liksom göra så att folk stänger programmet och köper det. men om man trycker ok så funkar det ändå.
jepp, instalera realplayer
↗ till inläggetjepp, instalera realplayer
okej men en sista fråga nu antar jag om jag laddar ner tex simpsons avsnitt och det inte finns text går det att lägga in text
ja, antagligen.
men vet inte hur man gör
Använd PSP Video 9 istället.
Skitbra.
LÅS TRÅD