Proccito Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Är det en ny värld till det nya World of warcraft expantionen (minns inte vad det heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Heter Wrath of the lich king. Det är en ny värld och en ny klass plus att man kan bli lvl 80, när man gjort ett lvl 80 quest kan man bli den nya klassen, dark knight. Den klassen börjar i lvl 50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Heter Wrath of the lich king. Det är en ny värld och en ny klass plus att man kan bli lvl 80, när man gjort ett lvl 80 quest kan man bli den nya klassen, dark knight. Den klassen börjar i lvl 50.Du har visst inte följt med alls. Du kan göra en Death Knight när du har en karaktär 55+, och Death Knighten startar på level 55. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Heter Wrath of the lich king. Det är en ny värld och en ny klass plus att man kan bli lvl 80, när man gjort ett lvl 80 quest kan man bli den nya klassen, dark knight. Den klassen börjar i lvl 50. fel. man behöver en char på lvl 55+ och sen kan man göra en death knight per server och man börjar på lvl 55i epl. och den nya "världen" eller landet som man kan kalla det är northrend och ligger norr i mitten av kalimdor och eastern kingdoms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Heter Wrath of the lich king. Det är en ny värld och en ny klass plus att man kan bli lvl 80, när man gjort ett lvl 80 quest kan man bli den nya klassen, dark knight. Den klassen börjar i lvl 50. fel. man behöver en char på lvl 55+ och sen kan man göra en death knight per server och man börjar på lvl 55i epl. och den nya "världen" eller landet som man kan kalla det är northrend och ligger norr i mitten av kalimdor och eastern kingdoms. Och Arthas SKA vara slutbossen till skillnad till BC, där slutbossen är Kil'jaeden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Heter Wrath of the lich king. Det är en ny värld och en ny klass plus att man kan bli lvl 80, när man gjort ett lvl 80 quest kan man bli den nya klassen, dark knight. Den klassen börjar i lvl 50.Du har visst inte följt med alls. Du kan göra en Death Knight när du har en karaktär 55+, och Death Knighten startar på level 55. Jag försöker men jag har inte hört så mycket om det det ända jag har hört är att man kan bli lvl80 och den där nya världen är det så att det finns en portal som man måste vara ett vist lvl för att gå igenom Men den där Death knight är det så att om jag skaffar Wrath of the lich king och lvlar 55 så kan jag göra en sån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Heter Wrath of the lich king. Det är en ny värld och en ny klass plus att man kan bli lvl 80, när man gjort ett lvl 80 quest kan man bli den nya klassen, dark knight. Den klassen börjar i lvl 50. Du har visst inte följt med alls. Du kan göra en Death Knight när du har en karaktär 55+, och Death Knighten startar på level 55. Jag försöker men jag har inte hört så mycket om det det ända jag har hört är att man kan bli lvl80 och den där nya världen är det så att det finns en portal som man måste vara ett vist lvl för att gå igenom Men den där Death knight är det så att om jag skaffar Wrath of the lich king och lvlar 55 så kan jag göra en sån? Nä. portalen finns i Blasted Lands och går till Outland, som kom med i Burning Crusade. för att komma till Northrend tar du båt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Heter Wrath of the lich king. Det är en ny värld och en ny klass plus att man kan bli lvl 80, när man gjort ett lvl 80 quest kan man bli den nya klassen, dark knight. Den klassen börjar i lvl 50. Du har visst inte följt med alls. Du kan göra en Death Knight när du har en karaktär 55+, och Death Knighten startar på level 55. Jag försöker men jag har inte hört så mycket om det det ända jag har hört är att man kan bli lvl80 och den där nya världen är det så att det finns en portal som man måste vara ett vist lvl för att gå igenom Men den där Death knight är det så att om jag skaffar Wrath of the lich king och lvlar 55 så kan jag göra en sån? Nä. portalen finns i Blasted Lands och går till Outland, som kom med i Burning Crusade. för att komma till Northrend tar du båt. Eller en zeppelinare ifall du är horde :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg