Hoppa till innehåll

Ändra Mina Betyg Själv.( Hjälp Fort)


flooodh
 Dela

Rekommendera inlägg

hej jag slutade 9an och började på iv för o plugga upp mig har bara 20 poäng.

Dom skickar inte över mina betyg från min gammla skola. då tänkte jag att

jag kunde ändra min betyg på pappret. tror ni detta kommer funka eller

kollar dom upp mig i skolverket?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Baranoi har rätt. Om du försöker ändra ditt egna betyg är du bara en lat jävel som inte har pallat sig genom skolan och tror att du kan komma iväg med det.

 

de är vell skit samma om jag är lat de hör vell inte hit jag undrar bara om ni tror att de kan gå?:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Baranoi har rätt. Om du försöker ändra ditt egna betyg är du bara en lat jävel som inte har pallat sig genom skolan och tror att du kan komma iväg med det.

 

de är vell skit samma om jag är lat de hör vell inte hit jag undrar bara om ni tror att de kan gå?:P

 

Nej.

Plugga på du, och bli det du vill för säkerhets skull. Att fejka sitt egna betyg är fannemig skit om någon lärare får reda på det, så, som sagt, plugga på du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Baranoi har rätt. Om du försöker ändra ditt egna betyg är du bara en lat jävel som inte har pallat sig genom skolan och tror att du kan komma iväg med det.

 

de är vell skit samma om jag är lat de hör vell inte hit jag undrar bara om ni tror att de kan gå?:P

 

Nej det går inte att ändra sina slutbetyg.

Dom skickas redan när ni har fått slut betyget. Då skickas betygen till det gymnasiet du har sökt efter.

Hur hade du tänkt ändra det? Hacka skolverket eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...