💬
Logga in
Fuska.se

Så Himla Orättvist!

83 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling

Varför skulle vi stänga av dig bara för du gör en tråd som är jobbig och onödig?

Nivå 7 · Fuskare

Den här tråden blir värre för varje inlägg :/

Man skulle ju också kunna glömma skiten och lägga möda på något annat...

Skulle passa med en låsning?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

För tusan var alla är dumma. De ända som typ är snälla på denna sida är Catgirl Huvudstaden Heitfield05 och typ Admin.

Rövslickeri ftw!
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

HALÅÅÅÅÅÅÅÅ!!

Heitfield, du var mycket trevlig :)

Boffaroffe, jag har inte sagt att du bor på Stureplan.

Jag bor på Östermalm det har du rätt i men jag har inte nån dum guccihandväska eller någonting.

Jag tycker om kläder som är fina och bra för miljön och billiga. INTE saker som är märkeskläder eller någonting.

Jag är ingen dum rik bitch jag är en intelligent tjej som bryr sig om de som är fattiga och brukar vara snäll!

Du är taskig Boffaroffe som tror att du har rätt men det har du inte. Jag är mer en lantig blåbärsplockare än en rik snobb. Bara för att det finns några fjantar på Östermalm behöver du inte tro att jag är det!

Men för tusan!!!!

Boffaroffe, är du en Moderator?

Moderatorer säger att man inte får vara taskig mot andra så är du taskig mot mig!!!

Det var det fräckaste... du är så elak!!!!

Jag skulle vilja anmäla dig men du är Moderator!!!!

Du borde inte få vara Moderator!!!

Hehe, lol. Låter det rimligt att avsätta en av de bättre moderatorer fuska har haft för att han sagt något "taskigt" i en tråd. ^^

Hoppas jag blir moderator nu för att jag fjäskade för en moderator, oj vänta, det är jag redan

Men seriöst, vill du klaga på en moderator så skicka ett PM, skriv inte massa i trådarna ;)

Tar och låser nu, den har spårat ur.

Jag överväger mitt beslut.
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.