Killingspree Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) ska jag välja iphone eller nokia? Redigerat 23 Augusti 2008 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jag skulle ta en Iphone, men du bör nog satsa på en nokia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 jag skulle nog också ta iphone, men det beror ju på vad man ska göra med mobilen också t.ex om man ska va på internet mkt så är ju iphone bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Kolla in den nya touch diamond ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 asså ta nokian för iphon är farlig batterit har börjat brinna när dom laddar den iblan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 asså ta nokian för iphon är farlig batterit har börjat brinna när dom laddar den iblankälla tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 skulle satsa på en nyare nokia som kan kontra lite med iphone. men jag tar inte iphone bara för det är telia som har monopol nu-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Ta touch dimond jag har en dimond it pwns :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Ta touch dimond jag har en dimond it pwns :lol:Vad är en dimond? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 ska kolla lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Ta touch dimond jag har en dimond it pwns :lol:Vad är en dimond? va f*n är en dimond? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Ta touch dimond jag har en dimond it pwns :lol: Vad är en dimond? va f*n är en dimond? vet ngn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.