💬
Logga in
Fuska.se

Demo-lista Och Webläsare?

5 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Har 2 frågor som är om PS live (?) (vad heter internet på PS3?).

1. Finns det någon lista på internet där man kan kolla vilka demos som finns tillgängliga för nedladdning, alltså i en webläsare?

2. När jag använder webläsaren i mitt PS3 så är skärmen för liten, så jag måste scrolla höger/väsnter och upp/ner vilket är lite störande. Finns det något sätt att ordna så man bara måste scrolla upp/ner?

Nivå 5 · Fuskare

Det heter PSN (Playstation Network).

1. Nope. (Vad jag vet) Finns ju internet, så om du vet nån sida så är det bara att gå in där.

2. Vet inte.

24 Aug 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

1. Finns det någon lista på internet där man kan kolla vilka demos som finns tillgängliga för nedladdning, alltså i en webläsare?

2. När jag använder webläsaren i mitt PS3 så är skärmen för liten, så jag måste scrolla höger/väsnter och upp/ner vilket är lite störande. Finns det något sätt att ordna så man bara måste scrolla upp/ner?

2.tryck på L2 och R2

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget
↗ till inlägget

2.tryck på L2 och R2

Vart ska jag trycka det?

Nivå 5 · Fuskare

När du är inne på en hemsida. Så trycker du typ R2 för att zooma in och L2 för att zooma in. Vet inte om R2 zoomar in, men du fattar...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #6

OK. Ska testa sen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in