min dator e paj ..igen... när jag tänder datorn så kommer det en _ (understreck) längst upp i vänstra hörn som blinkar.
jag har nt laddat ner något .. jag har inte använt datorn på några dagar också...hjälp snälla ? :D <3
min dator e paj ..igen... när jag tänder datorn så kommer det en _ (understreck) längst upp i vänstra hörn som blinkar.
jag har nt laddat ner något .. jag har inte använt datorn på några dagar också...hjälp snälla ? :D <3
Vad menar du med "tänder" och vadå understreck i vänstra hörnet på vad?
Har du en PC eller MAC eller vad?
Hur gammal är din dator?
asså sätter på datorn..
datorn är en PC
och den är typ 4 år gammal
säg inte at jag ska köpa ny nu!
Får du fram din lilla BIOS-ruta när du startar datorn då?
Som Gimcor försöker säga, får du fram POST skärmen vid start av datorn(den ser ut ungefär såhär: http://biorobots.cwru.edu/server/howto/bui...;/post/post.jpg)?
Rensas skärmen och den blinkande '_' dyker upp direkt när du startar datorn eller när den börjar boota upp ditt operativsystem?
den e helt svart med ett _ som blinkar i vänstra hörnet.
och det e inte det som e på din länk Vitdom
Då tror jag att det är fel på din hårdvara. Öppna upp datorn och kolla allt så att det inte är glapp, om inte det fungerar kan du ju alltid byta ut komponenter. Men jag rekommenderar dig att skaffa en helt ny dator.
Den är på reparation nu... orkar inte fixa och sånt med datorn... är inte så bra på sånt. :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in