💬
Logga in
Fuska.se

Slappa Moderatorer (samt Admin)

27 svar · startad · 🔒 låst

Sluta spåra ut för fasiken.. nu gör man en tråd om att moderatorer inte gör nått när den går

offtopic så går alla här offtopic?

Soad_toaken har rätt i några ställen men..

Moderatorerna är stränga som s*tan, inget dåligt i det.. jag tycker dom gör ett underbart jobb (im nots roevslickarz0r)

och det uppskattar jag grovt..

Men japp du har rätt soad_toaken.. lite slappa kan dom bli, men det är ju bara för att alla är ju inte kontrollfreaks

som måste lägga varning bara man skriver ett ? för mycket eller bara skriver inlägg på 2-3 ord..

Och ibland så kan man ju inte bry sig hela tiden om varje minsta problem.. därför skriver en moderator

att man ska hålla sig till tråden så att dom slipper skicka ut varningar..

Snälla, kom inte med skit om min gramatik o sånt shit

I .. dont ... give a shit.

du skulle sett reglerna förut då..

fast det borde du kanske veta om :o?

Moderator
Trådstartare #23
↗ till inlägget

Sluta spåra ut för fasiken.. nu gör man en tråd om att moderatorer inte gör nått när den går

offtopic så går alla här offtopic?

Soad_toaken har rätt i några ställen men..

Moderatorerna är stränga som s*tan, inget dåligt i det.. jag tycker dom gör ett underbart jobb (im nots roevslickarz0r)

och det uppskattar jag grovt..

Men japp du har rätt soad_toaken.. lite slappa kan dom bli, men det är ju bara för att alla är ju inte kontrollfreaks

som måste lägga varning bara man skriver ett ? för mycket eller bara skriver inlägg på 2-3 ord..

Och ibland så kan man ju inte bry sig hela tiden om varje minsta problem.. därför skriver en moderator

att man ska hålla sig till tråden så att dom slipper skicka ut varningar..

Snälla, kom inte med skit om min gramatik o sånt shit

I .. dont ... give a shit.

Nu menar jag inte att de måste anmärka på varje liten grej, men när det t.ex. blir personliga påhopp, så vore det skoj att se om personen som är otrevlig eller vad som helst får en tillsägelse (det ser man ju) eller en varning (det ser man ju inte). Det som vore bra om man såg varningen vore att folk inte skulle börja svara på de personliga påhoppen och där med slipper man 4-5 inlägg om vem som är den största idioten.

Men ska skicka ett mejl till admin om min idée och så får han ta upp det.

Soad_token

↗ till inlägget

Jag måste säga att moderatorerna (samt admin) är alldelför slappa på en här sidan, folk bryter mot regler regelbundet men moderatorerna säger ofatast bara att håller er till ämnet

Jag tycker inte dom verkar särskilt slappa, dom har ju nyligen gett mig en varning. Så vad är problemet din j*vla gnällspik?

;|

5 Sep 2008

Ser personligen inget fel på Moderatorernas jobb alls. Jag förväntar mig inte att en anmälan ska kollas på samma sekund som den skickas in, Moderatorer/Admin har också ett liv, Jobb respektive Skola. Jag förväntar mig inte att alla ska sitta och vakta forumet 24/7, det kan ingen göra. Så jag tycker själv att säga att dom är slappa är helt fel, snarare att dom är människor som alla andra och har ett liv.

- Sylar

Moderator
Trådstartare #26
↗ till inlägget

Ser personligen inget fel på Moderatorernas jobb alls. Jag förväntar mig inte att en anmälan ska kollas på samma sekund som den skickas in, Moderatorer/Admin har också ett liv, Jobb respektive Skola. Jag förväntar mig inte att alla ska sitta och vakta forumet 24/7, det kan ingen göra. Så jag tycker själv att säga att dom är slappa är helt fel, snarare att dom är människor som alla andra och har ett liv.

- Sylar

Och vem har sagt något om att de är sega med att kolla anmälningar då? Jag tycker det fungerar hur bra som helst.

Soad_token

6 Sep 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag måste säga att moderatorerna (samt admin) är alldelför slappa på en här sidan, folk bryter mot regler regelbundet men moderatorerna säger ofatast bara att håller er till ämnet

Jag tycker inte dom verkar särskilt slappa, dom har ju nyligen gett mig en varning. Så vad är problemet din j*vla gnällspik?

;|

Grattis..

Nu har han till exempel gjort ett personligt påhopp, nu ska vi bara se hur länge det håller tills

en moderator lägger en varning/tillsägelse på honom.

Moderator Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

;|

Grattis..

Nu har han till exempel gjort ett personligt påhopp, nu ska vi bara se hur länge det håller tills

en moderator lägger en varning/tillsägelse på honom.

Det är upp till oss att göra, det ska inte du kommentera. Ditt inlägg är lika regelbrytande.

Låser tråden, kommer ingenstans med den, blir bara massa överdrivna klagomål och spam.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.