när man har varit i pacifidlog town var ska man då.Team agua har ju snott båten.jag vet var den är men vad ska jag göra?
hjälp pokemon sapphire!
när man har varit i pacifidlog town var ska man då.Team agua har ju snott båten.jag vet var den är men vad ska jag göra?
Eeeee... alexius du behöver inte skriva dse överallt... du har ju gjort en tråd där du frågar det redan!!!! :evil: :new_microwave:
jag e desperat...Men jag har tatt reda på hur jag ska göra nu..vart e new mauville?
de har du ju redan klarat av om du e i Pacifidlog Town... Om du vill veta ligger det till vänster om Mauville City (lite ner också)....
när du ser två gubbar utanför gymmet så går du och pratar med killen närmast dörren...så flyttar han sig...
:1_gwink:
hur ska man göra i den grottan..det e knepigt
är det flera som har samma problem som mig?,hur kommer man till gym ledaren i 4:e gymet?..antingen tvingas man tebax eller så kommer man inte någon stanns och tvingas använda dig...jag ser ledaren men jag kommer aldrig dit till han..säg fort hur man kommer till han/hon!
Har du Rock Smash? (HM06)
om du inte har rock smash så kan du inte komma dit för det är flera stenar ivägen och den får du i mauville i huset mest öster tror jag men man får det av en proffesor!