Apakalsong Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 (redigerat) Jo, när jag ska scanna in en bild i datan. Så trycker jag på scanna bild (såklart). Men då kommer ett felmeddelande upp, som det står såhär på. "A internal error has occured, do following: Restart program Restart you´re computer or Reinstall Software/Driver" och jag har testat allt förutom det sisat, dröjer ett tag att installera. Så först vill jag bara veta om jag ska installera om elr inte elr vad jag ska göra. Det här händer bara när jag ska scanna in i datorn. Alla andra funktioner fungerar, som att scanna ut det på ett papper fungerar men inte scanna in i datorn. OBS: det funkade på min förra XP dator, nu har jag Vista. Redigerat 31 Augusti 2008 av iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Jo, när jag ska scanna in en bild i datan. Så trycker jag på scanna bild (såklart). Men då kommer ett felmeddelande upp, som det står såhär på. "A internal error has occured, do following: Restart program Restart you´re computer or Reinstall Software/Driver" och jag har testat allt förutom det sisat, dröjer ett tag att installera. Så först vill jag bara veta om jag ska installera om elr inte elr vad jag ska göra. Det här händer bara när jag ska scanna in i datorn. Alla andra funktioner fungerar, som att scanna ut det på ett papper fungerar men inte scanna in i datorn. OBS: det funkade på min förra XP dator, nu har jag Vista. ett tips är att kontakta support.. :D nrukar ofta ge bra tips. m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Jo, när jag ska scanna in en bild i datan. Så trycker jag på scanna bild (såklart). Men då kommer ett felmeddelande upp, som det står såhär på. "A internal error has occured, do following: Restart program Restart you´re computer or Reinstall Software/Driver" och jag har testat allt förutom det sisat, dröjer ett tag att installera. Så först vill jag bara veta om jag ska installera om elr inte elr vad jag ska göra. Det här händer bara när jag ska scanna in i datorn. Alla andra funktioner fungerar, som att scanna ut det på ett papper fungerar men inte scanna in i datorn. OBS: det funkade på min förra XP dator, nu har jag Vista. Tror inte att det finns en drivrutin till scanningen på din Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.