Satisfaction Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Visste inte vart jag skulle sätta tråden. Så flytta runt bäst ni vill. Ja, Iaf tänkte göra en skiva med lite låtar på etc. Men varje gång jag gjort det förut så funkar det inte i en vanlig skivspelare(Funkar i datorn)Är det för att allt jag för över är mp3. filer? Och om skulle vara så, kan man typ göra om filen så att den blir kompatibel för skivspelaren?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Du bränner antagligen, som du själv säger, mp3-filer och för att det ska funka måste din CD-spelare kunna läsa dem. Det finns inbyggd funktion i Windows Media Player för att bränna musik till CD. Kolla om du får igång den. Annars brukar annat valfritt brännarprogram klara av detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 använd Nero som är lätt att bränna med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.