laynus Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 ja rubriken sejer allt. jag skulle villja göra en msn bot. kan nån seja hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 ja rubriken sejer allt. jag skulle villja göra en msn bot. kan nån seja hur man gör? vet inte så här om det här men jag vet att man måste kunna stava ordentligt för att göra en msn bot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 ja rubriken sejer allt. jag skulle villja göra en msn bot. kan nån seja hur man gör? vet inte så här om det här men jag vet att man måste kunna stava ordentligt för att göra en msn bot klagga inte på min stavning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Du skriver ju fel och man har ju rätt till att säga till att någon stavar fel.. Så klagga gjorde han inte.. backtotopic: Vad för msn bot menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) håller med planin, man måste kunna stava för att göra en bot, skit kul om botten stavar fel hela tiden, visst? Redigerat 4 September 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) håller med planin, man måste kunnas svara för att göra en bot, skit kul om botten stavar fel hela tiden, visst?nä vrf skulle en bot inte behöva stava rätt?? lägg av... han vill göra en egen msn bot så då är det hans bot så ni behöver inte bry er om stavningen. ni behöver inte ens adda den om ni stör er över att folk stavar fel. f*n lame Redigerat 4 September 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 han kommer ändå aldrig kunna göra sin egen bot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Hmm. Såna gör man med C++ kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 han kommer ändå aldrig kunna göra sin egen bot...ame lägg av fjortis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 han kommer ändå aldrig kunna göra sin egen bot...ame lägg av fjortis... det är sant ju, kallaw migw intew fjortisw baraw ontopic: att göra en bot är nog en av dem lite svårare sakerna när de gäller data och passar knappast en 9 åring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) En msn bot som typ läxhjälp. Så måste själva boten fungera som en sökmotor d.v.s. när en frågar vad 1 + 1 är då ska boten känna igen det och sedan ge svar. Så om du ska göra en egen så lär det ta ganska länge och ha bra kunskap inom det området boten ska finnas till för. Men jag är inte helt säker på hur man gör, man kanske måste ha ett program som styr den eller liknande. Men stavning är ju en av det viktigaste sakerna. Använd word när du börjar så kan du rätta din felstavningar. Redigerat 5 September 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.