Jag har en ide på en expansion till oblivion, efter som dem flesta tycker att Morrowind är roligare så kan man ju göra en Morrowind expansion till oblivion. I början på Morrowind är man ju fånge på en båt (man är väl fånge) då kan man ju göra så att man blir fångad i Thamriel och blir förd till Morrowind, sen kan man va i både Morrowind och Thamriel. Och för att göra det lite nytt kunde man ju göra en extra expansion till morrowind (i expansionen alltså) så att det inte bara blev som i morrowind. Säg gärna vad ni tycker om iden ;)
Oblivion Expansion
Eller så kan de släppa The Elder Scroll V: Morrowind.
heter de inte tamriel? ( första gången jag rättar ett stavfel utan att vara säker ) aja anyway så vet jag faktist inte om de vore en sån bra ide, sidneys ide är nog bättre, ett helt nytt spel med morrowind
TES: Morrowind finns ju redan. :S
↗ till inläggetheter de inte tamriel? ( första gången jag rättar ett stavfel utan att vara säker ) aja anyway så vet jag faktist inte om de vore en sån bra ide, sidneys ide är nog bättre, ett helt nytt spel med morrowind
Heter det inte Cyrodil? Tamriel är väl alla riken tillsammans? Altså hela världen?
EDIT: Hoppas dom gör ett nytt Morrowind :)
↗ till inläggetja men jag menade en ny version där man kan vara i både Cyrodil och Morrowind och mer Quester och kanske större.TES: Morrowind finns ju redan. :S
och ja, det heter Cyrodil (var ett tag sen jag spela oblivion)
Förlåt för off-topic men borde det inte finnas ett "Elder Scrolls" forum eftersom det är väldigt mycket snack om det här?
jo det har jag också tänkt på... <_<
Låter väldigt onödigt att göra ett nytt Morrowind...
TES:V utspelar sig i Skyrim
↗ till inläggetdet heter "Cyrodiil" för att vara exakt...↗ till inläggetja men jag menade en ny version där man kan vara i både Cyrodil och Morrowind och mer Quester och kanske större.TES: Morrowind finns ju redan. :S
btw, garone, hur vet du de?
↗ till inläggetdet heter "Cyrodiil" för att vara exakt...↗ till inläggetTES: Morrowind finns ju redan. :S
ja men jag menade en ny version där man kan vara i både Cyrodil och Morrowind och mer Quester och kanske större.
btw, garone, hur vet du de?
Läs på de officiella TES forumen plx.
:o visste inte ens att de skulle komma ett TES V....
Ska det komma ut ett TES:V?
ja det värkar som det...
undrar hur TES:V kommer vara? bättre grafik? mindre laddnings skärmar? ( >,< )
↗ till inlägget:o visste inte ens att de skulle komma ett TES V....
Konfirmerat för länge sen.
Någon sida som har info om TES:5? Reales datum?
↗ till inläggetVarför skulle man ha ett helt nytt spel med Morrowind??? det är ju nästintill oendligt som det är... + alla expansionerna som finns till.heter de inte tamriel? ( första gången jag rättar ett stavfel utan att vara säker ) aja anyway så vet jag faktist inte om de vore en sån bra ide, sidneys ide är nog bättre, ett helt nytt spel med morrowind
Eller så kan de blanda ihop alla TES spel, bättre grafik, släng in en bra story som hänger med en runt hela spelet och sen skulle det inte vara helt fel om det fanns något helt nytt MP läge. Kanske ett MP läge som liknar Battlegrounds på WoW. Där har man det perfekta TES.
↗ till inläggetgrafiken är bra, fast ansiktena på dem flesta gubbar i spelet är extremt fula och man hoppar konstigt, och dessutom upprepar alla NPCs samma saker om och om igen "look at the muscles on you!"Eller så kan de blanda ihop alla TES spel, bättre grafik, släng in en bra story som hänger med en runt hela spelet och sen skulle det inte vara helt fel om det fanns något helt nytt MP läge. Kanske ett MP läge som liknar Battlegrounds på WoW. Där har man det perfekta TES.