Ska köpa ett nytt spel och är sugen att på ett bra MP spel. Funderar på UTIII och SCIV. Är dessa bra MP och vilka andra roliga MP spel finns det?
Mp Spel?
Online eller Offline?
MP=Multiplayer. Så online.
Vänta tills MAG kommer. Vet inte om det är långt kvar. Men nu så vet jag inga riktigt grymma MP-spel.
MAG?
Multiplayer kan både vara offline och online..
Fifa 09 xD? (20 spelare på plan samtidigt!)
↗ till inläggetMAG?
Massive Action Game, man kommer kunna va 256 spelare (har jag för mig) på samma server samtidigt.
Just det, det där spelet. När släpps det?
Vet inte. Tror iaf inte det släpps innan nästa år.
Eftersom MAG släpps om 1-2 år skulle jag vilja ha ett roligt onlinspel till dess. Tror det får bli UTIII.
↗ till inläggetKöp COD 4Eftersom MAG släpps om 1-2 år skulle jag vilja ha ett roligt onlinspel till dess. Tror det får bli UTIII.
Gillar inte CoD. Då föredrar jag BF.
såg du ens mitt inlägg
fifa 09 (20 spelare på plan samtidigt :D)
Kommer bli Pes för mig. Bättre känsla, mycket bättre edit-mode så man kan ändra spelarnas utseende och skapa nya lag utan problem.
vad är för problem med edit-läget på fifa?
↗ till inläggetFifa är skit och kommer alltid att vara det pro är mycket bättrevad är för problem med edit-läget på fifa?
↗ till inlägget↗ till inläggetFifa är skit och kommer alltid att vara det pro är mycket bättrevad är för problem med edit-läget på fifa?
du försöker bara j*vlas med mig, det heter pes. inte nå j*vla pro.
Förövrigt så äger fifa. Ni måste bara lära er spelet.
Jag har lärt mig spelet men jag tycker PES är bättre
Fifa har mer licenser och me rspelare medans Pes har grym spelkänsla som Fifa saknar.
jag tycker fifa har en bra spelkänsla jag med. jag hatar pes. det är för "segt" desamma med 2ks nhl..