↗ till inläggetjag vet att det inte borde kallas "lyckas" men att dem "råkar" förinta mänskligheten låter värre enligt mig:P↗ till inläggetsylar när gick dokumentären på discovery?
Det va programmet "stora byggen" eller vad den nu heter om jag kommer ihåg rätt, va nån månad sedan
Att fråga om dom kommer att "lyckas" är väl att förvränga det hela lite, det är inte så att dom försöker att förstöra jorden.
- Sylar
Världens Slut Om Nio Dagar
"En säkerhetsrapport har dock givit grönt ljus för projektet och hävdar att det jättemaskinen simulerar är något som hänt hundratusentals gånger tidigare i naturen."
@
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/...ar-jorden-under
Visserligen, men att 5,000 forskare tror att det kommer att skapas ett eller flera svarta hål som överlever är ju inte "ingenting". Sen så tror jag inte heller att forskarna som håller på med det inte vet vad dom gör. Men det är ju liksom Forskare vs forskare som vanligt. sen är det upp till individen vilka man litar på mer.
Tror personligen inte att jorden kommer att gå under i morgon, men det är inte omöjligt.
- Sylar
Sen har man ju hört "Jorden går under snart" skit ofta....
Så varför just tro på det den här gången?
Som sagt så tror du vad du vill, jag säger att jag inte tror att det kommer att hända nått, sen vad du tror på är en annan femma ;)
- Sylar
"Så varför just tro på det den här gången?"
= "jag säger att jag inte tror att det kommer att hända nått"
Så jag tror samma som dig ;)
är inte så j*vla positiv till denna grejen. ganska kraftiga energier vi snackar om.
såna här saker gör mej skitskraj :(
↗ till inläggetHade blivit rädd om man hade sett det på nyheterna på TVsåna här saker gör mej skitskraj :(
Jag har både trott och dissat det här. Samtidigt tycker jag det är onödigt att ta såna risker av att nåt sånt skulle hända. Gillar inte alls idéen. Att skicka upp den där maskinen bara för att få reda på hur bigbang skapades. Jag har ju inte förlorat min oskuld än :( hehehe. Litar dock på att dom vet vad dom håller på med. Men oavsett var inte rädda, Gordon Freeman kommer rädda oss ;) .
"Gordon Freeman kommer rädda oss "
Rise and shine, Mr. Freeman. Rise and shine.
Hursomhelst tror jag inte det kommer hända.
För er som undrar är det klockan 7:30 imorrn
(Stog nånstans att det var 8:30 AM engelsk tid)
Eller vafan, på nån annan hemsida står det att det är 9:00 GMT +2
Lite fakta då.
chansen att ett svart hål kommer att skapas är beräknat på 10^-16, och om ett s.k "mini black hole" skulle skapas så skulle det ta 10^28 år för det är äta upp jorden, så att alla tror att vi kommer att dö i morgon är bara headlines skapat av div nyhetsbyråer.
LHC First Beam - 10th September 2008 - 9am CEST (GMT+2) Tror att vi är i GMT+2(?) så kl 9 våran tid (alt 8(?))
Live Webcam vid "The First beam": http://webcast.cern.ch/index.html
Så där kan ni kolla vad som kommer att hända i morgon bitti.
Så kort sagt, ni kan alla sova lugnt i natt och inte vara oroliga ;)
- Sylar
↗ till inläggetMenar du inte Flash Gordon?Jag har både trott och dissat det här. Samtidigt tycker jag det är onödigt att ta såna risker av att nåt sånt skulle hända. Gillar inte alls idéen. Att skicka upp den där maskinen bara för att få reda på hur bigbang skapades. Jag har ju inte förlorat min oskuld än :( hehehe. Litar dock på att dom vet vad dom håller på med. Men oavsett var inte rädda, Gordon Freeman kommer rädda oss ;) .
↗ till inlägget"Gordon Freeman kommer rädda oss "
Rise and shine, Mr. Freeman. Rise and shine.
Hursomhelst tror jag inte det kommer hända.
För er som undrar är det klockan 7:30 imorrn
(Stog nånstans att det var 8:30 AM engelsk tid)
Eller vafan, på nån annan hemsida står det att det är 9:00 GMT +2
DUN DUN DUN 4 minutes away from extinction
↗ till inläggetVi lever i GMT+1. En timma efter Schweizarna. D.v.s klockan 8 kommer dom testa den första skjutningen.Lite fakta då.
chansen att ett svart hål kommer att skapas är beräknat på 10^-16, och om ett s.k "mini black hole" skulle skapas så skulle det ta 10^28 år för det är äta upp jorden, så att alla tror att vi kommer att dö i morgon är bara headlines skapat av div nyhetsbyråer.
LHC First Beam - 10th September 2008 - 9am CEST (GMT+2) Tror att vi är i GMT+2(?) så kl 9 våran tid (alt 8(?))
Live Webcam vid "The First beam": http://webcast.cern.ch/index.html
Så där kan ni kolla vad som kommer att hända i morgon bitti.
Så kort sagt, ni kan alla sova lugnt i natt och inte vara oroliga ;)
- Sylar
*gaaaaaaaaaaah, jag dog*
↗ till inläggetHar du aldrig hört talas om Half-Life?↗ till inläggetMenar du inte Flash Gordon?Jag har både trott och dissat det här. Samtidigt tycker jag det är onödigt att ta såna risker av att nåt sånt skulle hända. Gillar inte alls idéen. Att skicka upp den där maskinen bara för att få reda på hur bigbang skapades. Jag har ju inte förlorat min oskuld än :( hehehe. Litar dock på att dom vet vad dom håller på med. Men oavsett var inte rädda, Gordon Freeman kommer rädda oss ;) .
Jag har 5 platser kvar i mitt rymdskepp, vilka ska med till galaxen Zorgax?
↗ till inläggetHar tyvär inte tid :( Har träning idag.Jag har 5 platser kvar i mitt rymdskepp, vilka ska med till galaxen Zorgax?