kom med tips tack.
INTE
Geocities
Freewebs
Passagen
Jinity
110mb
kom med tips tack.
INTE
Geocities
Freewebs
Passagen
Jinity
110mb
Jinity?
Finns massvis med exakt likadana ämnen. Använd sökfunktionen.
jinity - jag vill lägga upp mina egna koder. Inte nå "färdigkodat"
Movieme - vilken sökfunktion?
↗ till inläggetwahahahahahaha, har du alldrig sökt i detta forum O.ojinity - jag vill lägga upp mina egna koder. Inte nå "färdigkodat"
Movieme - vilken sökfunktion?
(Under länken "Forum" i mini menyn finns Sök.)
letat efter det nu, men hittar inte ett j*vla bra program. allt är ju bara skit.
Det är ju inte precis många webhosts som du kan koda eget, jag säger Jinity igen.
Fast då får det bli kodat i CSS.
Byethost
One.com.
468 kr för första paketet första året
268 andra.
Jag rekommenderar starkt one.com. Jag använder de själv :P
eftersom jag är nybörjare vill jag ha gratis.
↗ till inläggetMen skaffa gratis då! Din ¤%&/()= är det så #¤%&/( svårt att gå till google och söka efter "Free website hosting"?!eftersom jag är nybörjare vill jag ha gratis.
Personer som är så ¤%&/( som du borde för f*n inte ens få tillgång till internet.
man tackar =).
Och förövrigt så letar jag efter bra. inte bara "ÅHÅH, denna webhost är så bra, kostar bara 100000 att bli premium i en dag" JOINA IDAG!!1!!!1
↗ till inlägget↗ till inläggetMen skaffa gratis då! Din ¤%&/()= är det så #¤%&/( svårt att gå till google och söka efter "Free website hosting"?!eftersom jag är nybörjare vill jag ha gratis.
Personer som är så ¤%&/( som du borde för f*n inte ens få tillgång till internet.
OMFG!
klockren! :D
kör med byethost just nu =).
Jo nu kommer jag ihåg! Det finns något som är helt gratis webbhotel, men de har nog inte öppnat ännu...
Får se om det öppnar igen ;)
000webhost.com funkar också annars.
↗ till inläggetJag vill inte se din tunga! Den lär ju vara svartare är koll. Vadå inte så många? Det finns fler sådana hosts än sådan skit som jinity shit!Det är ju inte precis många webhosts som du kan koda eget
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in