💬
Logga in
Fuska.se

Hackade Fuska Användare

57 svar · startad · 🔒 låst

Tjenare

jag har sett att många har här i fuska.se har blivit hackad. I deras signatur står det h4ck3d by Mr. P, Deras presentation osv. Jag har letat lite och hittat hur killen hackar eran lösenord. Han lurar massa folk genom att trycka i den här länken " http://www.youtube.com " KLICKA INTE DÄR

När någon klickar den där länken från fuska.se så ändras länken till http://www.youtube.com/swf/l.swf?swf=http%...;fs=1&hl=en

det är andra gången man klickar på den, Den första gången så står det nåt med get&fuska.se user nåt sånt.

Ni kan prova det här genom att kopiera länken " http://www.youtube.com " sen logga ut från fuska.se, sedan skriva i webbläsaren så kommer det att komma.

Länkar borta.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Då bör Linus ta bort länken eftersom att det är där länken är. (Hans press).

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

omg asså det där är läbbigt

alla länkar borta

Fyfan vad omoget, han har ju ingen anledning till att hacka fuska accs.

haha omg. Säger du som hackar FOB/Krille97 och liknande :P?

↗ till inlägget

Fyfan vad omoget, han har ju ingen anledning till att hacka fuska accs.

Jag menar inte att linus555 har hackat men han har blivit lurad och den som har hackat honom har skrivit i hans press. Han får ta bort det och ni får nästa gång veta att ni inte ska trycka på den där länken. När jag klickade var det tur att jag var utloggad från min acc för när jag checkade in länken så stog det get fuska user nåt sånt. Kanske är det han som har hackad också? Jag vet inte men jag vet bara att det är den länken som tar eran lösenord, Och den finns i linus press.

Senast ändrad:

21 Sep 2008
↗ till inlägget

haha omg. Säger du som hackar FOB/Krille97 och liknande :P?

Det var en god vän till mig som "hackade" (man kan inte kalla det för hack då man använder sig av en dump från fuska.nu) Krille97 på fuska. Sen gav han mig hans lösenord så fixade jag så att jag slapp han på hamsterpaj också. :)
Nivå 4 · Lärling

Och även jag vet vem denna goda vän är =). Jag vet även vem det är som hackar.

=) Vem bryr sig? ... Om du inte kan spåra den som har hackat är du realy looser!

Nivå 1 · Novis

"hackat", lol.

Det är skrattretande att folk använder det ordet så fort något hänt. x'D

Nivå 2 · Novis

Låter som XSS, går även att använda iframes för ändamålet. Kolla alltid länkarna innan ni klickar på dom.

- Sylar

↗ till inlägget

=) Vem bryr sig? ... Om du inte kan spåra den som har hackat är du realy looser!

Du som är så j*vla über leet h4xx0r ska väl inte skriva sådär?

Fyfan vilken n00b du är alltså. .___.

Alla borde nog vid det här laget veta att Posers är till 95% hackaren. Bara så ni vet, klicka inte på länkar och shit han ger er ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Och även jag vet vem denna goda vän är =).

POISON! =D

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Tycker inte att ni ska ha förutfattade meningar om det inte är bevisat vem det är. Även om mycket pekar mot att det är en specifik person så kan det egentligen vara någon helt annan. Att flera pekar ut samma person är personligt påhopp vilket jag tycker är väldigt fel.

- Sylar

Ge han inte uppmärksamhet och skit i han, det är bara en omogen liten skitunge som "hackar" accounts på fuska och försöker få folk att bli rädd för honom och/eller respektera honom.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ge han inte uppmärksamhet och skit i han, det är bara en omogen liten skitunge som "hackar" accounts på fuska och försöker få folk att bli rädd för honom och/eller respektera honom.

word.

Men dom/det Poison hackade var ju skönt asså :)

Typ retro's och massa annat shit ^^

22 Sep 2008

Jag kan ju bara säga att jag inte har hackat något fuska.se acc.

Men andra saker ... njao... Säger inte :D

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du som är så j*vla über leet h4xx0r ska väl inte skriva sådär?

Fyfan vilken n00b du är alltså. .___.

Jag sa vem bryr sig = Ja, jag bryr mig inte? För jag har inte hackat dessa acc;S.

Och ja, kan man inte spåra de så är man riktigt Utflippad...

Kom inte säg något, du kan säkert knappast DDoSa <_<

↗ till inlägget

När du säger ''Han'' och eftersom han genom ett personligt påhopp där uppe antydde mitt namn fick jag något på tanken att du menade mig.

Jag söker knappas respekt på detta vis :huh:

↗ till inlägget

Jag kan ju bara säga att jag inte har hackat något fuska.se acc.

Men andra saker ... njao... Säger inte :D

Ooh f*n va cool du e asso du e min hjelte :cool:

↗ till inlägget

När du säger ''Han'' och eftersom han genom ett personligt påhopp där uppe antydde mitt namn fick jag något på tanken att du menade mig.

Jag söker knappas respekt på detta vis :huh:

Nej, du har rätt, jag borde skriva "den" inte "han".

Skiter fullständigt i om du söker respekt på detta vis, ditt beteende är omoget och visar iallafall att du söker uppmärksamhet. En hacker gör något av en anledning, och diskret, man flashar inte med det och tror att man är jättecool. En hacker skryter helt enkelt INTE runt med skiten.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men vad f*n ska man göra åt saken då? Om man ser killen på stan är det väll bara att ge han lite smisk.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.