JingleHell Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Hej! Har tänkt och blåsa om min dator så att den blir som ny. Men jag har några saker jag vill spara, (Steam, alla cs saker och mina server grejer.) Sedan vill jag också spara Spore. Undrar hur jag ska lägga Spore och Cs åt sidan sedan rensa datorn och sen är det bara och lägga in. Hjälp tack! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Fixa ett USB-minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Extern hårddisk, USB minne, DVD/CD eller floppy xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Om du har 2 hårddiskar varför inte bara lägga över dom till den andra som du inte ska "blåsa"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 rännsa bara en disk om du har fler annars skaffa en externhårdisk. alltid bra att ha en externhårdisk om man bara har en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.