Hoppa till innehåll

Funderar På Att Byta Specc


Dextrozol
 Dela

Rekommendera inlägg

Som raidande Elemental Shammy: Sätt de totems som din grupp vill ha ute, och använd alltid Totem of Wrath. Pumpa lightning bolts hela tiden, använd aldrig, jag repeterar ALDRIG några shocks om du inte har fått order om det. Att shocka sänker bara din DPS.

 

Som raidande Ench Shammy: Windfury på båda vapen, Stormstrike, Es, Stormstrike, Es osv..

Redigerat av Zanter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lira Fury Dps warrior om du inte vill ha något enformigt, Men troligtvis inte så stor chans att komma in i raids eller HC grupper för dom flesta vill ha CC, 2 tanks i 10 man och 4-5 i 25 man

När vi gjorde kara med min guild så hade vi en fury dps med en gång, fast han hade dubbelt så bra gear som mig låg jag ändå 2:a och han typ före healers. :/

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men har det med saken att göra eller? Han suger väl som dps warrior isf? Saken jag menar är att om du inte vill ha något enformigt ska du spela det..

 

Min enhancement shaman låg också alltid 1a över alla klasser i raids och sånt, men nu när jag lirar på min mage leder jag över enhancement shamanerna, inte för att enhancement shaman är mer än 3-4 spells + totems så kan jag inte förstå att Jag slog mages i dps på shamanen, och enh shamaner med min mage.

Redigerat av Spliffor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...