Hoppa till innehåll

Bild På Din "setup"!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Lol xD ... Bara för att jag kanske inte gillar stökiga hörnor behöver vell inte du skryta om att du har en stökig...

Varför använder du det själv?

 

skryter skröt skrutit skryt! skryta verb

-berömma sig själv, skrävla

 

Det jag gjorde var att säga till dig att sluta klaga.

Några gillar att ha stökiga hörnor..

Och for your information så tycker jag inte min "hörna"

är så stökig, sure lite smågrejer hit å dit men jag har ju fanimej inte

kläder slängde på datorskärmen eller något sådant.

 

 

Och om du inte vet vad ett ord betyder, så använd det inte...

Jag sa fel ord.

Du sa just nu skryta, och det var exakt det jag inte gjorde.

Så snacka inte en massa skit innan du ens vet vad du snackar om, Mr007"Cool"

Haha lol tappade den i ett glas COLA???????????? ( dricker du mycket cola eller?)
Behöver jag dricka mycket cola för att kunna tappa en mobil i ett glas av det? Redigerat av garkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sååå, NU lägger jag upp EN bild på min datorhörna...

Inte bästa bilden. För det är taget med en mobil.

Tyvärr så blev det en .jpg (mindre storlek), då pappas dator har strulat till internetuppkopplingen. Så det tar åratal att göra något. (Pappas dator är inte inkopplad nu...)

 

Eftersom att alla andra skryter så får väl jag också göra det...

På bilden ser ni mitt snygga "Thermaltake Armor" chassi och till vänster om det står en 240 mm radiator med två 120 mm fläktar. Lite svårt att ta kort bak på datorn, men där sitter en 120 mm fläkt som sitter ihop med vattenkylningen. Vattenkylningen och chassiet är konstruerade för varandra. Alltså är både chassiet och vattenkylningen från Thermaltake...

Till sist men inte minst så ser ni baslådan, högtalarna och Soundtouchpanelen till mitt 5.1 surroundsystem "Logitech Z-5500".

Kan varmt reckomendera surroundsysytemet.

post-19113-1224530851_thumb.jpg

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sååå, NU lägger jag upp EN bild på min datorhörna...

Inte bästa bilden. För det är taget med en mobil.

Tyvärr så blev det en .jpg (mindre storlek), då pappas dator har strulat till internetuppkopplingen. Så det tar åratal att göra något. (Pappas dator är inte inkopplad nu...)

Ser att du har ett LOGITECH Z-5500 nice ljud system har själv ett sådant. :gitarr:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sååå, NU lägger jag upp EN bild på min datorhörna...

Inte bästa bilden. För det är taget med en mobil.

Tyvärr så blev det en .jpg (mindre storlek), då pappas dator har strulat till internetuppkopplingen. Så det tar åratal att göra något. (Pappas dator är inte inkopplad nu...)

Ser att du har ett LOGITECH Z-5500 nice ljud system har själv ett sådant. :gitarr:

 

Jupp, visst är det... Lägg upp en bild...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sååå, NU lägger jag upp EN bild på min datorhörna...

Inte bästa bilden. För det är taget med en mobil.

Tyvärr så blev det en .jpg (mindre storlek), då pappas dator har strulat till internetuppkopplingen. Så det tar åratal att göra något. (Pappas dator är inte inkopplad nu...)

 

Eftersom att alla andra skryter så får väl jag också göra det...

På bilden ser ni mitt snygga "Thermaltake Armor" chassi och till vänster om det står en 240 mm radiator med två 120 mm fläktar. Lite svårt att ta kort bak på datorn, men där sitter en 120 mm fläkt som sitter ihop med vattenkylningen. Vattenkylningen och chassiet är konstruerade för varandra. Alltså är både chassiet och vattenkylningen från Thermaltake...

Till sist men inte minst så ser ni baslådan, högtalarna och Soundtouchpanelen till mitt 5.1 surroundsystem "Logitech Z-5500".

Kan varmt reckomendera surroundsysytemet.

Thermaltake är typ det snyggaste chassit i hela världen imo. <3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sååå, NU lägger jag upp EN bild på min datorhörna...

Inte bästa bilden. För det är taget med en mobil.

Tyvärr så blev det en .jpg (mindre storlek), då pappas dator har strulat till internetuppkopplingen. Så det tar åratal att göra något. (Pappas dator är inte inkopplad nu...)

 

Eftersom att alla andra skryter så får väl jag också göra det...

På bilden ser ni mitt snygga "Thermaltake Armor" chassi och till vänster om det står en 240 mm radiator med två 120 mm fläktar. Lite svårt att ta kort bak på datorn, men där sitter en 120 mm fläkt som sitter ihop med vattenkylningen. Vattenkylningen och chassiet är konstruerade för varandra. Alltså är både chassiet och vattenkylningen från Thermaltake...

Till sist men inte minst så ser ni baslådan, högtalarna och Soundtouchpanelen till mitt 5.1 surroundsystem "Logitech Z-5500".

Kan varmt reckomendera surroundsysytemet.

Thermaltake är typ det snyggaste chassit i hela världen imo. <3

 

Thermaltake Armor black är typ det snyggaste chassit i hela världen imo. <3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...