Hoppa till innehåll

Feedback På Design.


Median
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Aso100

Manganations design som ni har nu är bättre än den här. Den som Manganation har är den bästa designen jag sätt i hela internet. Kanske en av dem bästa, vet inte riktigt men tror det xD. Byt INTE designen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack1

Aso100: Njae, du måste vara den första som säger så :P

 

Doubleisback2: Nej? Den är stilrenare etc. eller något <_< Men det är iallafall stor skillnad på båda.

 

Men känns ganska liten för en community.

stilrenare???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aso100

Aso100: Njae, du måste vara den första som säger så :P

 

Doubleisback2: Nej? Den är stilrenare etc. eller något <_< Men det är iallafall stor skillnad på båda.

 

Men känns ganska liten för en community.

 

 

Gör så här då, ha den nya designen fast du ser på höger där det är nya trådar i forumet. Den där pappret och stylen ska vara där. Sedan Ska Reklamer på vänstra sidan också vara där eftersom du får mer plats med reklam då. Sen ska resten ändras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mina ögon gråter atm av alla starka färger, som till exempel gör så att texten dina flesta bilder blir väldigt svår att läsa.

 

Menyn såg riktigt hemsk ut, imo. Ha inte så förbannat många länkar, det känns rörigt! Och bakgrundsfärgen på menyn var inte heller något jag skulle jubla över. Det känns hemsk.

 

Men tro inte att jag hatade designen, den var riktigt nice tbh, förutom det jag nämnde ovan. fast din ursprungliga design (den som hittas på manganation.se atm) är bättre. Fast problemet med den, lixom den nya designen är att det är så förbannat många länkar. Tryck ihop lite länkar, eller/och gör undermenyer istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...